تبیان، دستیار زندگی
همیشه استقبال می‌كنم نباید از زندی بیش از حد توقع داشت علیرضا نیكبخت واحدی پس از هفته‌ها مصدومیت، یكشنبه شب در تركیب ثابت الوصل به میدان رفت ، الوصل در دیدار مقابل الامارات موفق شد با تك گل فرهاد مجیدی به پیروزی برسد. بازی ك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیكبخت واحدی:

از داشتن رقیب در تیم‌ملی همیشه استقبال می‌كنم
نباید از زندی بیش از حد توقع داشت

علیرضا نیكبخت واحدی پس از هفته‌ها مصدومیت، یكشنبه شب در تركیب ثابت الوصل به میدان رفت ، الوصل در دیدار مقابل الامارات موفق شد با تك گل فرهاد مجیدی به پیروزی برسد.

بازی كردن نیكبخت برای الوصل خبر خوبی برای الوصل و البته تیم‌ملی ایران به شمار می‌رود.

ظاهراً به شرایط ایده‌آل نزدیك شده‌ای؟

پس از چند هفته‌ای كه به دلیل مصدومیت‌ دور از میادین بودم، بازی با الامارات فرصت مناسبی بود تا مجدداً بتوانم برای الوصل بازی كنم ، خدا را شكر الان نه دردی دارم و نه با مشكل خاصی مواجه هستم.

بازی چطور بود؟

مسابقه سنگینی را پشت سر گذاشتیم.

ما در غیاب سه بازیكن اصلی‌مان برابر الامارات قرار گرفتیم و همین عامل باعث شد تا روز سختی را مقابل الامارات داشته باشیم.

با این وجود توانستیم با گل‌ دقایق پایانی فرهاد مجیدی بر حریف پیروز شویم و سه امتیاز حساس این مسابقه را به دست آوریم ، الامارات تیم خوبی است ولی به هر حال مقابل ما نتوانست موفق عمل كند.

از بازی خودت راضی هستی؟

سعی كردم پس از هفته‌ها كه به میدان می‌آیم بازی خوبی انجام دهم، بگوویچ در ابتدا از من در سمت چپ زمین استفاده كرد و در دقایقی هم به عنوان هافبك وسط انجام وظیفه كردم ، در مجموع فكر می‌كنم پس از چند هفته مصدومیت عملكرد خوبی داشتم.

زمانی كه در اردوی تیم‌ملی حاضر نشدی، گروهی عنوان می‌كردند نیكبخت مصدومیت را بهانه كرده تا به ایران سفر نكند.

اصلاً چنین چیزی صحت ندارد.

من اگر مصدوم نبودم لااقل برای تیم باشگاهی‌ام بازی می‌كردم ، اگر می‌خواستم با وضعیتی كه داشتم به اردوی تیم‌ملی بیایم، مثل بازی با اردن مصدومیتم تشدید می‌شد، من با مربیان تیم‌ملی هماهنگ كرده بودم و برانكو هم از وضعیتم اطلاع داشت ، آنها شرایط مرا می‌دانستند.

درباره بازی ایران- بحرین چه نظری داری؟

نمی‌دانم چرا ما همیشه در كشور بحرین دچار مشكل می‌شویم ، به نظرم تیم‌ملی بازی خوبی از خود ارائه كرد، اما نتوانست به پیروزی برسد. همان‌طور كه از قبل هم قابل پیش‌بینی بود همه تیم‌های این گروه برای صعود از این گروه مدعی هستند.

مطمئناً بحرین، ژاپن و حتی كره شمالی مدعی صعود از این گروه هستند و نباید هیچكدام از این تیم‌ها را دست كم گرفت ، برای صعود به جام جهانی باید تلاش زیادی انجام داد.

در غیاب تو، مربیان از وحید هاشمیان در سمت چپ زمین استفاده كردند ، این مسأله را چگونه ارزیابی می‌كنی؟

من نمی‌توانم درخصوص عملكرد هاشمیان نظر بدهم ، حتماً مربیان تیم صلاح دیده‌اند كه از هاشمیان در این پست استفاده كنند.

فریدون زندی هم اولین بازی‌اش را برای تیم‌ملی انجام داد...

از زندی نباید بیش از اندازه توقع داشت ،او تنها دو جلسه با تیم‌ملی تمرین كرده بود ، از این رو با سایر بازیكنان هماهنگ نبود ، باید به زندی فرصت داد.

با آمدن زندی، فكر نمی‌كنی از تركیب تیم فاصله بگیری؟

من همیشه از داشتن رقیب استقبال می‌كنم و هیچ مشكلی هم با كسی ندارم.

در دوره‌های مختلف هم افرادی بوده‌اند كه هم پست من باشند، اما من همواره تلاش می‌كنم كه بتوانم در تركیب ثابت قرار بگیرم با این وجود نظر نهایی را سرمربی تیم می‌دهد