تبیان، دستیار زندگی
یک کتابخانه متفاوت که برای هر کسی که اراده کند، کتاب ارسال می‏کند؛ به راحتی برداشتن یک گوشی تلفن و آشامیدن یک لیوان آب!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زنگ بزن، کتاب ببر!

دنیا عوض شده دیگر! سر و شکل زندگی همه دچار تغییر شده. مردم شیوه روزمرگی‏ها و حتی تامین نیازهایشان را هم تغییر داده‏اند و انگار، این از شاخصه‏های دنیای مدرن امروز است. خدمت رسانی هم با گذشته فرق می‏کند؛ مثلاً روزگاری که آدم‏ها برای یک تحقیق ساده، شال و کلاه کنند و در این ترافیک همیشگی به یک کتابخانه بروند. گذشته. همه دنبال تزریق شیوه‏های نوبه زندگی‏اند؛ تجربه‏های تازه هم که برای خودش صفایی دارد! یکی از همین نمونه‏های امروزی را برای پیشنهاد یک این شماره بخوانید.

یک کتابخانه متفاوت که برای هر کسی که اراده کند، کتاب ارسال می‏کند؛ به راحتی برداشتن یک گوشی تلفن و آشامیدن یک لیوان آب!

تاکنون کتابخانه‏های بسیاری در کشورما پایه‏گذاری شده‏اند؛ کتابخانه‏هایی که البته بیشتر همان شکل همیشگی را دارند اما افتتاح یک کتابخانه تلفنی موضوع جذابی است که کمتر کسی با آن مواجه شده است.

بشتابید! نخستین کتابخانه تلفنی کشور، خدمات رایگان‏ ارائه می‏دهد

در ماه گذشته گروه موسسه تفسیر جوان، نخستین کتابخانه تلفنی را در زمینه قرآن و حدیث افتتاح کرد که به صورت تلفنی به مشترکان خود کتاب امانت می‏دهد.

سفارش تلفنی کتاب

این کتابخانه که بیش از 5هزار عنوان کتاب و نرم‏افزار قرآنی دارد، به منظور دسترسی آسان و سریع علاقه‏مندان در داخل و خارج از کشور به منابع پژوهشی و آموزشی، با سیستم باز و تلفنی اداره می‏شود. ویژگی مهم کتابخانه این است که استفاده از آن برای همه متقاضیان در همه جای جهان (باور کنید! همه جای جهان)، کاملاً رایگان، آزاد و بدون نیاز به عضویت است؛ مثلا شما یک متقاضی از داخل یا خارج کشور هستید.

ابتدا باید فهرست کتاب‏ها و نرم‏افزارها را با مراجعه به سایت موسسه (www.Tafsirejavan.com) مشاهده و کتاب یا نرم‏افزار مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس باید تقاضایتان را به صورت فکس به شماره 22589622/021 به نام کتابخانه موسسه تفسیر جوان منعکس کنید تا کتاب یا نرم‏افزار درخواستی شما با تقبل هزینه از سوی موسسه و به صورت رایگان ارسال شود. از این تاریخ، به مدت حداکثر یک ماه وقت دارید که کتاب یا نرم‏افزار را با پست به موسسه تفسیر جوان بازگردانید. به این صورت هم شما برای موسسه قابل اعتماد می‏شوید و هم به یک منبع درست و حسابی کتاب دسترسی خواهید داشت. البته موسسه تفسیر جوان هم بیکار ننشسته و قصد دارد روزبه روز کتابخانه‏اش را مجهز‏تر کند و کتاب‏های تازه چاپ را هم به مجموعه خود بیفزاید.

پس تا وقت هست و استفاده از این خدمات دچار تغییر نشده، حتما شماره فکس و نشانی سایت را گوشه‏ای یادداشت کنید برای اینکه با این مجموعه بیشتر آشنا شوید، متن را ادامه دهید.

- کلیک روی پور تال اینترنتی

همین ابتدای مطلب، دوباره نشانی را بخوانید www.Tafsirejavan.com حفظ کردنش سخت بود؟!

پایگاه اینترنتی موسسه قرآنی تفسیر جوان، یک پایگاه فرهنگی است که تلاش می‏کند علاوه بر اطلاع رسانی درست فرهنگی قرآنی، امکان دسترسی آسان کاربران به کالاهای قرآنی را نیز فراهم آورد.

این پایگاه، همانند هر پایگاه اینترنتی دیگر، از قسمت‏های گوناگونی تشکیل شده اما موضوع تخصصی فعالیت‏های این سایت، تفسیر و پژوهش‏های موضوعی کاربردی و میان‏ رشته‏ای قرآن کریم است. گروه‏های مخاطب این سایت را کودکان، نوجوانان، زنان و خانواده‏ها تشکیل می‏دهند.

پایگاه تفسیر جوان بخش‏هایی مانند کتاب، نرم‏افزار، فلش کارت، روزنامه‏های دیواری موضوعی قرآن کریم، کارت پستال‏های موضوعی قرآنی و... دارد که شما به آسانی می‏توانید متن کامل برخی کتاب‏ها را رایگان دریافت کنید. البته به منظور سهولت امر برای آن دسته از کاربران که در نظر دارند اصل منابع را تهیه کنند، فروشگاه اینترنتی موسسه به صورت 24 ساعته فعال است. اشتباه نکنید؛ این ماجرا، با کتابخانه تلفنی و امانی موسسه تناقضی ندارد!

موسسه قرآنی تفسیر جوان مجموعه‏ای متشکل از ده موسسه تخصصی و موضوعی قرآنی است که برای توسعه فرهنگ انسان‏ساز قرآنی در جامعه، خصوصا برای گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و خانواده تاسیس شده است.

حمید پازوکی، آیه، ضمیمه قرآنی همشهری جوان


تنظیم برای تبیان: شکوری