تبیان، دستیار زندگی
شانزدهمین دوره جشنواره كتاب سال دانشجویی همزمان با برگزاری هفدهمین دوره هفته كتاب در تالار شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفدهمین دوره هفته كتاب

شانزدهمین دوره جشنواره كتاب سال دانشجویی برگزار می‌شود .

هفدهمین دوره هفته كتاب

خبرگزاری فارس: شانزدهمین دوره جشنواره كتاب سال دانشجویی همزمان با برگزاری هفدهمین دوره هفته كتاب در تالار شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هفدهمین دوره هفته كتاب، شانزدهمین دوره كتاب سال دانشجویی با هدف گسترش فرهنگ كتابخوانی در بین دانشجویان و رونق آثار مكتوب در جامعه دانشگاهی و معرفی دستاوردهای علمی دانشگاهیان 26 آبان ماه همزمان با ایام برگزار هفته كتاب برگزاری می‌شود.

بنابراین گزارش تاكنون 400 عنوان كتاب به دبیرخانه جشنواره جهاد دانشگاهی ارسال شده است و كلیه آثار در دو بخش اصلی شامل تمام گروهها و رشته‌های دانشگاهی و بخش ویژه شامل موضوعاتی مانند اصلاح الگوی مصرف، روان سازی تجارت، نكو داشت ایثار و شهدای دانشجو و كارآفرینی و اشتغال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این گزارش حاكی است داوران جشنواره متشكل از 60 استاد دانشگاههای استان تهران كلیه آثار را در 4 مرحله ارزیابی كرده و در پایان 40 نفر شامل ( 20 نفر برگزیده و 20 نفر تقدیری) انتخاب شده و در مراسمی همزمان با برگزاری هفته كتاب از آنان تجلیل خواهد شد.

كلیه آثار برگزیده برای رفع نیاز و بهره‌مندی دانشجویان از كتاب‌های ارایه شده در این جشنواره در اختیار جامعه دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

هفدهمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران از 23 تا 30 آبان ماه در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

خبر گزاری فارس

تنظیم : بخش ادبیات تبیان