تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از گل دقیقه 93 پالرمو به طرز عجیبی شادی خود را نشان داد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خوشحالی عجیب مارادونا

شادی عجیب مارادونا

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از گل دقیقه 93 پالرمو به طرز عجیبی شادی خود را نشان داد.

به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال آرژانتین به ادعای سرمربی محبوب و جهانی خود، مدعی جدی قهرمانی در جام جهانی است اما فوتبال آرژانتین برابر قعرنشین گروه خود در دقیقه 93 از شكستی تلخ و ویرانگر گریخت.

دیگو آرماندو مارادونا سرمربی تحت فشار آرژانتین پس از گل دوم و منجر به پیروزی تیمش برابر پرو خود را به روی چمن خیس ورزشگاه انداخت. خوشحالی منحصر به فرد او بازتاب‌های متفاوتی در خبرگزاری ها و روزنامه های معتبر جهان داشت.

مارادونا سرمربی تیم ملی آرژانتین

گاردین برای چنین خوشحالی دیرهنگام و خالی از قطعیت وی ابراز تاسف كرد و ماركا وضعیت كنونی تیم ملی آرژانتین را در حالی كه تصاویر مارادونا و دونگا را كنار هم قرار داده بود با برزیل مقایسه كرد.

رفتار مارادونا در میان مربیان آمریكای جنوبی و فرهنگ موجود در فوتبال این قاره چندان عجیب نیست اما رقابت یك مربی بزرگ با اتوكشیده هایی چون كاپلو، كوئیروز، دل بوسكه و یواخیم لو برای جهانی شدن كار ساده‌ای نیست.

به هر حال فشار هایی که از سوی اهالی رسانه و مردم آرژانتین به مارادونا وارد شد و تعویض تساوی آرژانتین در دقایق پایانی با برد که با زنده ماندن شانس آرژانتین برای صعود به جام جهانی 2010 همراه شد با عکس العمل های جالب مارادونا همراه شود که باید منتظر عکس العمل رسانه های مختلف جهان باشیم.

مارادونا سرمربی تیم ملی آرژانتین

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری