تبیان، دستیار زندگی
دومین نمایشگاه کتاب دست دوم دانشجویی با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 شهرداری همزمان با سال اصلاح الگوی مصرف برگزار می‌شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین نمایشگاه کتاب دست دوم دانشجویی

دومین نمایشگاه کتاب دست دوم دانشجویی برگزار می‌شود .

دومین نمایشگاه کتاب دست دوم دانشجویی

دومین نمایشگاه کتاب دست دوم دانشجویی با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 شهرداری همزمان با سال اصلاح الگوی مصرف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر فرهنگی هنری منطقه 6 تهران گفت : این برنامه با هدف ترغیب دانشجویان به مطالعه بیشتر با کاهش هزینه خرید کتاب و ایجاد فرصتی جهت تبدیل محصولات بلانیاز به وجد نقد، طراحی شده است.

رضا دوستعلی افزود : به دنبال اجرای موفق طرح بازارچه کتاب دست دوم دانشجویی و استقبال شهروندان و جامعه دانشگاهی در سال گذشته، مدیریت فرهنگی شهر تهران تصمیم به اجرای مجدد این طرح به صورت فراگیر همزمان با دانشگاههای شهر تهران در سطح کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گرفته است.

وی بیان کرد: اقدامات اولیه را برای برپایی این نمایشگاه به انجام رساندیم و قرار است نمایشگاه از فردا دوشنبه تا 30 مهرماه افتتاح شود .

دوستعلی افزود: تمامی علاقمندان و دانشجویان فرصت دارند با مراجعه به کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کتابهای بلااستفاده خود را برای فروش ارائه کنند. سپس در فاز دوم این طرح کتب جمع آوری شده در قالب نمایشگاهی برای عرضه به دانشجویان و ورودیهای جدید دانشگاه، به نمایش درمی‌آید.

علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند تا پایان مهر همه روزه به کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر

تنظیم:بخش ادبیات تبیان