تبیان، دستیار زندگی
گل فرهاد – اخطار نیکبخت بازی الوصل مقابل الامارات برای دو لژیونر ایرانی تیم الوصل داستان متفاوتی داشت چرا که فرهاد مجیدی در این دیدار گل زد و نیکبخت اخطار گرفت. در این بازی ثانیه هایی پس از تک گل دیرهنگام و سه امتیازی فرهاد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی سامره و مجیدی و اخراج کریمی

گل فرهاد – اخطار نیکبخت

بازی الوصل مقابل الامارات برای دو لژیونر ایرانی تیم الوصل داستان متفاوتی داشت چرا که فرهاد مجیدی در این دیدار گل زد و نیکبخت اخطار گرفت. در این بازی ثانیه هایی پس از تک گل دیرهنگام و سه امتیازی فرهاد مجید، عادل محمد بازیکن حریف به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. ناگفته نماند نیکبخت پس از مدتها مصدومیت در این دیدار به میدان رفت و اگر چه تحرک زیادی نداشت اما به هر حال ثابت کرد از لحاظ جسمانی به شرایط ایده آل رسیده و از این پس می تواند در خدمت تیم ملی هم باشد!

الشعب و الاهلی باختند

سامره گل زد، کریمی پاس گل داد و اخراج شد

در ادامه رقابتهای هفته چهاردهم لیگ امارات روز گذشته 3 بازی برگزار شد که در مهمترین بازیها تیم های الشعب و الاهلی با حضور علی سامره و علی کریمی مغلوب حریفان خود شدند!

الشعب که در زمین الجزیره به میدان رفته بود علی رغم گلزنی علی سامره در دقیقه 76 با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

الاهلی نیز در حالی که تا پایان نمیه اول با نتیجه یک بر یک مقابل الشعب مساوی بود در نیمه دوم و پس از اخراج علی کریمی در دقیقه 67 در نهایت با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. پاس گل تیم الاهلی را علی کریمی داد.

گفتنی است النصر هم موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم الخلیج را شکست داده و به صدر جدول نزدیکتر شد.

بایرن مونیخ شکست سختی خورد

هاشمیان در فهرست ذخیره ها هم قرار نداشت

تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه شوسو به مصاف آرمنیا بیله فلد رفت و با حساب 3 بر یک مغلوب میزبان خود شد.

دراین دیدارکه ازسری رقابت های هفته بیست و یکم برگزارمی شد تیم فوتبال بایرن دربرابردیدگان 22601 تماشاگر بیله فلد مغلوب این تیم شد با این حال صدرنشینی خود را دربونس لیگا از دست نداد. فلیکس ماگات در این دیدار از روی ماکای و خوزه پائولو گوئررو به مدت 90 دقیقه در ترکیب خط حمله خود استفاده کرد هرچند که تک گل بایرن را لوسیو به ثمررساند.

وحید هاشمیان مهاجم ملی پوش کشورمان دراین دیدار حتی بر روی نیمکت ذخیره ها هم حضور نداشت و از روی سکو بازی را نظاره کرد.