تبیان، دستیار زندگی
به میدان می رود دیدار دوستانه دو تیم منتخب ستارگان فوتبال جهان به سرگروهى"رونالدینهو" و "آندره شوچنکو" بهترین بازیکنان سال جهان و اروپا، امروزسه شنبه با حضور بیش از?? بازیکن از جمله "مهدى مهدوى کیا"در ورزشگاه نیوکمپ شهر بار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"مهدوی کیا " امروز در ورزشگاه نیوکمپ به میدان می رود

دیدار دوستانه دو تیم منتخب ستارگان فوتبال جهان به سرگروهى"رونالدینهو" و "آندره شوچنکو" بهترین بازیکنان سال جهان و اروپا، امروزسه شنبه با حضور بیش از?? بازیکن از جمله "مهدى مهدوى کیا"در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون برگزار می شود تا عواید آن به قربانیانسونامى در آسیا اختصاص یابد.

این دیدار با همکارى فدراسیون بین المللى فوتبال / فیفا/ ، اتحادیهفوتبال اروپا / یوفا/ ، فدراسیون فوتبال اسپانیا و با حمایت باشگاهبارسلونا که ورزشگاه و نیرو انسانى خود را به طور رایگان در خدمت برگزارىاین مسابقه قرارداده ، برگزار می شود.

بلیت هاى این مسابقه از?? یورو براى جایگاه ویژه سرپوشیده تا?? یوروبراى صندلىهاى بدون شماره پشت دروازه به فروش می رسد.

تمامى عواید حاصل از بلیت فروشى و دیگر وجوهات این مسابقه به کمیتههماهنگى فیفاو کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه می شود تا براى کمک بهبازماندگان حادثه سونامى و بازسازى اتحادیه هاى فوتبال کشورهاى حادثه دیدهصرف شود.

قضاوت این دیدار را "پیر لوئیجى کولینا" داور برجسته ایتالیایىبرعهده خواهدداشت .

برهمین اساس "کارلوس آلبرتو پری یرا" که تیم ملى برزیل را به عنوانقهرمانى جهان رساند و "فرانک ریکارد" مربى تیم ملى هلند، رونالدینهو راهمراهى خواهند کرد در حالى که "مارچلو لیپى" سرمربى یوونتوس و "آرسنونگر" همتاى فرانسوى وى در آرسنال، شوچنکو را در هدایت تیم مورد نظر یارى

می رسانند.