تبیان، دستیار زندگی
در پی دعوت نخست وزیر سابق عراق، گروه سازنده مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» به كشور عراق سفر می‌كنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاروان «یوسف‌پیامبر(ع)» به زیارت كربلا می‌رود

یوسف پیامبر

در پی دعوت نخست وزیر سابق عراق، گروه سازنده مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» به كشور عراق سفر می‌كنند.

«فرج‌الله سلحشور» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در سفری كه مدتی پیش به لبنان داشتم، دكتر جعفری نخست وزیر سابق عراق را دیدم كه در آن سفر به استقبال بیش از حد مردم لبنان و عراق از مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» اشاره كرد و درباره سفر ما به عراق صحبت‌هایی شد. تا اینكه ایشان هفته گذشته به ایران سفر كرده بود و در این سفر ما را برای سفر به عراق دعوت كرد.

خداوند به برخی از فیلمسازان توفیق می‌دهد تا به زیارت عتبات عالیات بروند و برخی هم توفیق می‌یابند تا بازدید گروه ضداسلامی هالیوودی را با سفر به لس آنجلس پس بدهند.

وی افزود: سفر ما به عراق هفته آینده صورت خواهد گرفت و گروهی 10 الی 11 نفره برای زیارت عتبات عالیات و در پی دعوت مردم عراق به این كشور سفر خواهند كرد كه به نظر من جایزه‌ای است كه خداوند به سازندگان این اثر داده است. همچنین ما برنامه‌هایی برای مصاحبه با شبكه‌های داخلی عراق داریم.

سلحشور گفت: خداوند به برخی از فیلمسازان توفیق می‌دهد تا به زیارت عتبات عالیات بروند و برخی هم توفیق می‌یابند تا بازدید گروه ضداسلامی هالیوودی را با سفر به لس آنجلس پس بدهند.

وی همچنین در ادامه به برگزیده شدن مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» به عنوان بهترین اثر در جشنواره رادیو و تلویزیون‌های كشورهای اسلامی اشاره و اظهار داشت: این خبر در تعداد اندكی از جراید و خبرگزاری‌ها منتشر شد و بسیاری آن را نادیده گرفتند. دلیل آن هم این است كه این سریال در جشنواره‌های كن و اسكار دیده نشده و در یك جشنواره اسلامی انتخاب شده است. بسیاری هم علاقه‌ای به كارهای اسلامی ندارند ضمن اینكه خود داستان یوسف نیز یك داستان اسلامی است و بسیاری هستند كه نمی‌خواهند چنین تولیداتی را بزرگ كنند.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی