تبیان، دستیار زندگی
ین كنم نكونام به یك مكمل نیاز دارد حامد كاویانپور به مرز آمادگی نهایی رسیده است در این بین او منتظر است پس از طی دوران شش ماه از مدت مصدومیتش هر چه زودتر در تیم پرسپولیس بازی كند. كاویانپور امروز برای اینكه ثابت كند به مرز آ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حامد كاویانپور:

برانكو از من خواست جدی تر تمرین كنم
نكونام به یك مكمل نیاز دارد


حامد كاویانپور به مرز آمادگی نهایی رسیده است در این بین او منتظر است پس از طی دوران شش ماه از مدت مصدومیتش هر چه زودتر در تیم پرسپولیس بازی كند.

كاویانپور امروز برای اینكه ثابت كند به مرز آمادگی آرمانی رسیده كیلومترها دوید تا نشان دهد ظرف چند روزه آینده با پیراهن سرخ در برابر حریفان حضور خواهد یافت.

كاویانپور در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) از آخرین وضعیت تیم‌ملی و خود سخن گفت:

از بازی ایران برابر بحرین شروع كنیم؟

بعد از این بازی خیلی‌ها نسبت به نحوه بازی تیم‌ملی كشورمان انتقاد كردند اما نباید این نكته را نیز از نظرشان دور كنند با توجه به مسائلی كه چهار سال پیش در بازی ما مقابل بحرین پیش آمد و تیم ایران از حضور در جام جهانی باز ماند كسب نتیجه تساوی در زمین حریف چندان بد محسوب نمی‌شود.

البته آن روز، روز خوب بازیكنان ما نبود اما در كل نتیجه به نفع ما تمام شد در آن بازی فشار روحی شدیدی بر روی بازیكنان ما وجود داشت ضمن اینكه یك تیم نیز همواره با فراز و نشیب‌هایی همراه است.

وضعیت برای بازگشت به تیم‌ملی چگونه است؟

بزودی مجدداً به تیم‌ملی باز خواهم گشت در واقع برای آن روز لحظه‌شماری می‌كنم و بزودی مرا مجدداً با پیراهن تیم‌ملی خواهید دید.

چه زمان تو را با پیراهن پرسپولیس در میادین می‌بینیم؟

از زمانی كه مصدوم شدم در حال حاضر 5 ماه و 26 روز می‌گذرد، طبق دستور پزشك معالجم باید شش ماه از عمل جراحی‌ام بگذرد، البته از لحاظ بدنی هیچ مشكلی ندارم اما بدون تأیید پزشك معالجم نمی‌توانم برای پرسپولیس بازی كنم البته مسلماً این مجوز طی چند روز اخیر صادر خواهد شد.

با توجه به بازی در پست هافبك دفاعی، وضعیت بازیكنان تیم‌ملی را در این منطقه چگونه دیدی؟

خب جواد نكونام مثل همیشه نمایش موفق در تیم‌ملی داشت، در واقع جواد در پستی بازی می‌كرد كه پست تخصصی وی محسوب می‌شود اما او به یك مكمل خوب نیاز دارد او در بعضی از مواقع تنها بود.

وضعیت فریدون زندی كه در منطقه هافبك دفاعی انجام وظیفه كرد چطور بود؟

زندی بازیكن باتجربه‌ای محسوب می‌شود اما به نظر من او در منطقه تخصصی‌اش بازی نكرد و بازی در هافبك دفاعی برایش تا حدودی سخت بود البته وی به نسبت اینكه بازی اولش برای تیم‌ملی بود چندان هم بد كار نكرد.

به نظر رقیبان سختی برای حضور مجدد در تركیب تیم‌ملی داری؟

الان به آمادگی كامل رسیده‌ام اما این موضوع را باید در عمل ثابت كنم.

با برانكو درخصوص بازگشت به تیم‌ملی صحبتی نداشتی؟

نه صحبت خاصی نداشتم فقط در بازی پرسپولیس مقابل پیكان ایشان را دیدم برانكو از من خواست جدی‌تر از قبل تمرین كنم.

فكر می‌كنی پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل شانس دارد؟

پرسپولیس تا الان روند قابل قبولی داشته و خوب بالا آمده است، مسائل حاشیه‌ای در چند سال گذشته مانع از نتیجه‌گیری پرسپولیس شد اما امسال با روی كار آمدن پروین مسائل حاشیه‌ای پرسپولیس به حداقل رسیده و مهم‌ترین مشكل پرسپولیس كه مشكل مالی بود نیز در حال برطرف شدن است.

پرسپولیس در این فصل قطعاً قهرمان خواهد شد یا اینكه...

ببینید قطعاً پرسپولیس جزو سه تیم بالای جدول خواهد بود اما اگر منطقی به این مسأله نگاه كنیم تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد نیز شانس زیادی برای قهرمانی دارند اما برای بقیه تیم‌ها بسیار سخت است كه قادر باشند قهرمان شوند. همه تیم‌ها قهرمانی می‌خواهند اما به شخصه به عنوان بازیكن پرسپولیس فقط به قهرمانی تیم محبوبم فكر می‌كنم.