تبیان، دستیار زندگی
فیلم به کبودی یاس به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری قبل از اکران عمومی در قم اکران ویژه شدجواد اردکانی نویسنده و کارگردان این فیلم گفت: به کبودی یاس روایتی از زندگی سردار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اکران ویژه فیلم«به کبودی یاس» برای اولین بار در قم

اکران فیلم به کبودی یاس

اکران فیلم به کبودی یاس

فیلم «به کبودی یاس» به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری قبل از اکران عمومی در قم اکران ویژه شدجواد اردکانی نویسنده و کارگردان این فیلم گفت: به کبودی یاس روایتی از زندگی سردار عبدالحسین برونسی است که دارنده سیورغ زرین از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر است.

وی گفت فیلم برداری این فیلم اوایل آبانماه سا ل 87 کلید خورد و در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به عنوان بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره برگزیده شد.

اردکانی با بیان اینکه این فیلم اولین فیلم واقع گرایانه دفاع مقدس بود افزود: ما سعی کردیم در فیلم تمام ابعاد شخصیت شهید برونسی را به نمایش بگذاریم.

اکران فیلم به کبودی یاس

یادآور می شود این فیلم به همت واحد خانه هنر و اندیشه  مرکز پژوهشهای اسلامی صداوسیما ومشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و بسیج هنرمندان  اکران شد. در این اکران که با حضور جواد اردکانی؛ نویسنده و کارگردان، ابراهم اصغری؛ تهیه کننده، داوود عین آبادی؛ بازیگر نقش برونسی و عوامل دیگر آن برگزار شد، حجت الاسلام سید علی آتش زر منتقد سینما و تلوزیون  به  بررسی ابعاد و ویژگی های این فیلم و ساختار ومحتوای فیلم پرداخت.

گزارش: سجاد صالحی

تنظیم: هومن بهلولی