تبیان، دستیار زندگی
دکترمحمد بیستونی، مسئول موسسه قرآنی تفسیر جوان بااعلام ابداع روش جدید موضوع یابی قرآنی به شبستان گفت: براساس این روش که می توان آن را بهترین طریقه تحقیق و پژوهش قرآنی معرفی کرد، می توان با سرعتی 10 برابر اینترنت به موضوعات مختلف قرآنی دست یافت. وی بااش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابداع سریعترین روش تحقیق در قرآن
قران

در موسسه تفسیر جوان ابداع شد

مسئول موسسه قرآنی تفسیرجوان از ابداع روش جدید موضوع یابی قرآن به منظور دستیابی سریع به پژوهش قرآنی باسرعتی 10 برابر اینترنت خبرداد.

دکترمحمد بیستونی، مسئول موسسه قرآنی تفسیر جوان بااعلام ابداع روش جدید موضوع یابی قرآنی به شبستان گفت: براساس این روش که می توان آن را بهترین طریقه تحقیق و پژوهش قرآنی معرفی کرد، می توان با سرعتی 10 برابر اینترنت به موضوعات مختلف قرآنی دست یافت.

وی بااشاره به صرف هزینه گزاف و 5 سال کار مستمر پژوهشی برای کشف این روش اظهارداشت: با این روش تمامی علاقه مندان به پژوهش های موضوعی قرآن می توانند در مدت 2 دقیقه به 10 هزار موضوع کاربردی و میان رشته ای فهرست موضوعی تفسیر جوان دسترسی پیدا کنند و براساس متون علمی قرآن، مقاله و پایان نامه تالیف کنند.

بیستونی درباره دیگر ویژگی های این روش جدید در موضوع یابی قرآن تصریح کرد: کاربرد این روش تنها به تفاسیر جوان منحصر نمی شود بلکه با استناد به آن می تواند به موضوعات مختلف در تفاسیری همچون المیزان و تسنیم با سرعتی 10 برابر اینترنت دسترسی پیدا کرد.

مسئول موسسه قرآنی تفسیر جوان با بیان اینکه تحقیقات علمی نشان می دهد که هیچ روشی نمی تواند جایگزین کتابخوانی سنتی شود، ابرازداشت: این روش جدید امکان دسترسی به موضوعات قرآنی را حتی برای دانش آموزان مقطع راهنمایی بدون نیاز به تسلط زبان عربی ممکن می کند.

وی خاطرنشان کرد: با اثبات کیفیت این روش و مزیت سرعت 10 برابری آن در مقابل اینترنت تاکنون چندین کتاب موضوعی قرآن با تایید علمای جهان اسلام چاپ و روانه بازار فروش شده است.

شایان ذکر است تمامی علاقه مندان به شرکت در کارگاه های آموزشی رایگان این موسسه و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 22589626 تماس گرفته، یا به موسسه قرآنی تفسیر جوان واقع در خیابان پاسداران، بین گلستان 7 و 8، ساختمان 451، طبقه اول، واحد 4 مراجعه کنند.


تنظیم برای تبیان شکوری