تبیان، دستیار زندگی
معاون پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از حضور این انتشارات در نمایشگاه كتاب ارومیه خبر داد و گفت: بیش از 90 عنوان كتاب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه استانی ارومیه ارایه خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با 90 عنوان كتاب در نمايشگاه اروميه

معاون پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از حضور اين انتشارات در نمايشگاه كتاب اروميه خبر داد و گفت: بيش از 90 عنوان كتاب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمايشگاه استاني اروميه ارايه خواهد شد.

سيدحسين مرتضوي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: با اتمام نمايشگاه تبريز، كتاب‌هاي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از تبريز به اروميه منتقل مي‌شوند و در اين غرفه جاي خواهند گرفت. البته كتاب جديدي پس از نمايشگاه تبريز به كتاب‌هاي پژوهشگاه افزوده نمي‌شود.

وي با اشاره به اين كه «نظام قاجاري عصر قاجار و پهلوي» جديدترين كتابي است كه در اين نمايشگاه‌ عرضه مي‌شود، تصريح كرد: از ميان اين كتاب‌ها 22 عنوان چاپ اول و بقيه كتاب‌ها تجديد چاپي‌اند.

مرتضوي با بيان اين كه نمايشگاه استاني اروميه 15 مهرماه افتتاح خواهد شد، تصريح كرد:‌ در اين نمايشگاه كه تا 21 مهر ادامه دارد، كتاب‌هاي پژوهشگاه با پانزده درصد تخفيف در نمايشگاه ارايه خواهند شد.

معاون پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پايان عنوان كرد: بعد از نمايشگاه استاني اروميه، نمايشگاهي ديگري نيز در شهر كرمان برگزار مي‌شود كه البته پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در اين نمايشگاه نيز حضور خواهد داشت.

نمايشگاه كتاب اروميه از تاريخ 15 تا 21 مهر ماه در شهر اروميه در استان آذربايجان غربي برپاست.