تبیان، دستیار زندگی
وحید هاشمیان در دیدار برابر ولفسبورگ در چارچوب هفته هشتم رقابت های بوندس لیگا گلزنی کرد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هلی کوپتر ایرانی به پرواز درآمد

وحید هاشمیان

وحید هاشمیان در دیدار برابر ولفسبورگ در چارچوب هفته هشتم رقابت های بوندس لیگا گلزنی کرد.

در این دیدار که عصر شنبه به میزبانی بوخوم برگزار شد، هاشمیان، بازیکن ایرانی این تیم که بتازگی از بند مصدومیت رهایی یافته موفق شد دروازه تیم فوتبال ولفسبورگ، مدافع عنوان قهرمانی را در دقیقه 53 باز کند هرچند که بازی در نهایت با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

گل تساوی ولفسبورگ را ژکو در دقیقه 75 وارد دروازه بوخوم کرد. بوخوم از دقیقه 63 این دیدار با اخراج اونو، 10 نفره به کار خود ادامه داد.

بایرن مونیخ در دیگر دیدار برگزار شده دیشب با نتیجه تساوی بدون گل در زمین خود مقابل کلن متوقف شد. در سایر دیدارها نتایج زیر حاصل شد:

* بایرلورکوزن 4- نورنبرگ صفر

* هانوفر 5 - فرایبورگ 2

* ماینز 2 - هوفنهایم یک

برنامه رقابت های امروز به این شرح است:

* اشتوتگارت - وردربرمن

* هرتابرلین - هامبورگ

وحید هاشمیان

تساوی عادلانه بود

وحید هاشمیان پس از به ثمر رساندن نخستین گلش در فصل جاری رقابت های بوندسلیگا از خوشحالی‌اش به خاطر به ثمر رساندن این گل با اهمیت گفت.

مهاجم ایرانی بوخوم پس از هفته‌ها توانست برای تیمش گل‌زنی كند، او آخرین بار در هفته‌ی سی و سوم و ما قبل پایانی فصل پیش رقابت‌ها تواسنته بود برای تیمش گل‌زنی كند.

هاشمیان در پایان مسابقه‌ی عصر شنبه گفت: خوشحالم كه چنین گل با اهمیتی را به ثمر رسانده‌ام. در نیمه نخست كه ما مجبور بودیم با ده بازیكن بازی كنیم تیم حریف بسیار قدرتمند بود. روی هم رفته این تساوی خوب و عادلانه بود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری