تبیان، دستیار زندگی
- ایشان اصولاً تفاوت خاصی میان اتوبان چمران و مسیر کورسرالی قائل نیستند. - برایشان علائم راهنمایی و رانندگی با حروف زبان مریخی پشتو کوچکترین فرقی نمیکند. - خیابان یکطرفه و دو طرفه و سه طرفه حالیشان نمیشود. دانشمندان احتمال دادهاند که این موجودات
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علائم راننده نمونه!?
علائم راننده نمونه!

- ایشان اصولاً تفاوت خاصی میان اتوبان چمران و مسیر کورس رالی قائل نیستند.

- برایشان علائم راهنمایی و رانندگی با حروف زبان مریخی پشتو کوچکترین فرقی نمیکند.

- خیابان یک طرفه و دو طرفه و سه طرفه حالیشان نمی شود. دانشمندان احتمال داده اند که این موجودات نمونه! در کل قادر به تشخیص این نیستند که طرف و جهت سیخی چند؟!

- اگر روزی فردی خودرویش را وسط اتاق پذیرایی شما پارک کرد، مطمئن باشید که همانا او یک راننده نمونه، بلکه فوق نمونه است؛ چرا که رانندگان نمونه عموماً همه جا را محل پارک می دانند مگر اینکه خودرویشان جا نشود.

- آنها در همه جا و در هر شرایطی وحشیانه بوق میزنند، بین ترافیک و راه بندان، پشت در اتاق بیماران قلبی بیمارستان و حتی نصفه شب! بله! یکهو ایشان را در حالی که از شدت خواب ورم کرده اند، مشاهده می کنید که از پله های ساختمانشان پایین می آیند و یک راست به سمت پارکینگ ساختمان می روند و در ساعت سه بعد از نیمه شب چهار تا بوق می زنند و دوباره به رختخوابشان برمی گردند تا خوابشان ببرد! در کل رانندگان نمونه اگر یک روز مقررات راهنمایی و رانندگی را دور نزنند، آن شب دچار بی خوابی مزمن میشوند.

- رانندگان نمونه در حین رانندگی قادر به انجام تمام کارهای ممکن هستند به عنوان مثال اگر دیدید راننده ای وسط اتوبان و در حین رانندگی قلاب بافی می کند، به هیچ وجه، متعجب نشوید؛ چرا که بی شک در حال تماشای یک راننده نمونه هستید.

- حرف زدن با تلفن همراه، در حین رانندگی در فرهنگ رانندگان نمونه از مد افتاده است و جایش را به کارهای تخصصی تری نظیر بلوتوث بازی، گیم و اس. ام.اس بازی در حین رانندگی سپرده است.

- مانع و مسدود بودن! در قاموس رانندگان نمونه معنا ندارد آنها قادرند با اتومبیل خود از روی هر مانعی بگذرند و آن را با آسفالت یکی کنند. حالا این مانع میتواند قیف های گنده رنگی باشد که پلیس ها وسط خیابان میگذارند یا زنجیر باشد یا حتی دیوار و پلیس سر چهارراه! به هر حال مانع، مانع است و یک راننده نمونه باید آن مانع را از سر راه خود بردارد رانندگانی که کمتر نمونه هستند، شخصاً از خودروی خود پیاده میشوند و با یک عدد قیچی آهن بری زنجیرهای مربوطه را بریده و مانع های مثلثی شکل را برداشته و گوشه خیابان پرت می کنند و در مواقع لازم نیز پلیس راهنمایی و رانندگی را بغل کرده و به گوشه ای انتقال می دهند و به این طریق رفع مانع کرده و سپس عبور میکنند.

- چراغ قرمز و سبز و آبی برای رانندگان نمونه تنها در حکم رقص نور است! این عزیزان فلسفه اختراع چراغ راهنمایی و رانندگی را تنها و تنها تزیین سر چهارراه ها و معابر می دانند و لاغیر!

- خطوط عابر پیاده و گردش به راست و چپ و از این جور خطوط کف خیابان کاری بسیار مسخره است. 999/99 درصد رانندگان نمونه در یک نظرخواهی با اعلام این مطلب از شهرداری محترم درخواست کردند که اجاره ندهد. پلیس راهنمایی و رانندگی کف خیابانها را خط خطی و زشت نماید و اگر این پلیس های راهنمایی و رانندگی عزیز خیلی به نقاشی علاقه دارند، چهار تا قوطی رنگ درست و حسابی (و نه منحصراً سفید) دستشان بدهند تا کف خیابانها را گل و بوته و پرنده و چمنزار نقاشی کنند.

- راننده نمونه در هر شرایطی سرعت دویست کیلومتر به بالا دارد؛ حتی اگر پایش برسد این سرعت را در وضعیت ترافیک نیز حفظ میکنند.

- این عزیزان مالک صد درصد خیابانها بوده و هیچ حقی برای عبور و مرور عابر پیاده قائل نیستند. آنها آزادانه در پیاده روها رانندگی میکنند و در مواقع لزوم از پل عابر پیاده نیز رد میشوند.

- یک راننده نمونه تمام درآمد خود را به خسارت های رانندگی کاملاً ماهرانه اش و جریمه های پلیس اختصاص میدهد. توجه داشته باشید هر چه راننده ای برای پرداخت این هزینه ها قسط و وام بیشتری پرداخت کند، نمونه تر به حساب می آید.

- اگر پلیس محسوس و نامحسوس و دوربین مداربسته و از این جور تشکیلات وجود نداشت، یک راننده نمونه برای منقرض کردن نسل بشر ظرف سه سوت کافی بود.

- اولین کاری که یک راننده نمونه درباره خودروهای نو و تازه خریداری شده اش انجام می دهد، قیچی کردن کمربندهای ایمنی ماشین و دور انداختن آنهاست. زیرا راننده به لوازم اضافه ! برای اتومبیل خود هیچگونه اعتقادی ندارد.

- اگر دیدید یک نفر با لباس خواب و پیچیده در لحاف و پتو پشت رل نشسته و رانندگی میکند، هیچ تعجب نکنید؛ زیرا راننده نمونه نه تنها در حالت خواب، در حالت کما و مرگ هم به رانندگی خود ادامه میدهد!

- برای راننده نمونه افت دارد که با مرگ طبیعی و خیلی شسته رفته و مرتب! بمیرد.

راننده نمونه یا باید وسط خیابان پودر شده و به ذرات بنیادی تجزیه شود و یا نه یک درّه چند هزار متری بیفتد مفقودالاثر شود. همین طور اینکه مرگ در سنین بالا و کهن سالی و حتی میانسالی برای راننده نمونه بسیار زشت و نابخشودنی است! هر چه راننده ای در سن کمتری بمیرد، نشان دهنده مهارت بیشتر او در رانندگی است.

خلاصه ما یک سری از علائم  راننده نمونه را برایتان گفتیم بقیه اش را در جاهای دیگر مطالعه کنید! و به محض تشخیص دادن چنین عزیزانی، و در صورتی که اجازه زنده ماندن را بهتان دادند سلام ما را هم خدمتشان برسانید!

دوست نوجوانان

تنظیم : بخش کودک و نوجوان

*******************************************

مطالب مرتبط

وقتی از مدرسه خوشت نمی آد!

مهار اضطراب در جمع!

مرض تخریب اموال عمومی

می توانم تغییر کنم

فضایی های مصرف گرا

مایه دار با شخصیت1

هدیه ای برای مهمترین افراد زندگی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.