تبیان، دستیار زندگی
افراد متخلف و برهم زننده‌ی نظم عمومی از سینمای رسانه‌های جمعی (صحرا) اخراج می‌شوند.  ایسنا- در پی ادامه‌ی روند ایجاد مزاحمت تعداد معدودی، از افراد حاضر در سینمای رسانه‌های بیست‌وسومین جشنواره‌ی فیلم فجر برای دیگر اصحاب قلم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مطبوعاتی‌نماها!» از سینمای رسانه‌ها اخراج می‌شوند


افراد متخلف و برهم زننده‌ی نظم عمومی از سینمای رسانه‌های جمعی (صحرا) اخراج می‌شوند.

ایسنا- در پی ادامه‌ی روند ایجاد مزاحمت تعداد معدودی، از افراد حاضر در سینمای رسانه‌های بیست‌وسومین جشنواره‌ی فیلم فجر برای دیگر اصحاب قلم و خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها و مطبوعات از طریق ایجاد سر و صدا و سوت و دست زدن در هنگام نمایش فیلمها، این افراد شناسایی و با باطل نمودن كارت تردد آنها در سینما، از سینمای رسانه‌ها اخراج خواهند شد.

یكی از نمایندگان ستاد جشنواره، شب گذشته با اعلام این مطلب در پاسخ به اعتراض‌های بسیار افراد حاضر در این سینما و درخواست‌ها برای شناسایی و برخورد با این اشخاص با اتخاذ شیوه‌های لازم و حتی استفاده‌ از دوربین‌های مدار بسته در سالن خبر داد: همچنین افرادی، به هنگام نمایش فیلمها برای شناسایی این افراد و هدایت كردن آنان به خارج از سینما در «بالكن» این سالن مستقر شده‌اند، چنانكه تا كنون تعدادی از این افراد شناسایی گردیده‌اند كه دو تن اخراج و اسامی برخی دیگر به مسئولان مربوطه اعلام شده‌ است.

وی افزود: به غیر از محروم نمودن این اشخاص از برنامه‌های دیگر روزهای باقیمانده و اختتامیه، صادر نشدن كارت حضور و تردد برای این افراد در دوره‌ی بعدی از جشنواره‌ی فیلم فجر نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در این زمینه است.