تبیان، دستیار زندگی
داربی 67 دیروز با سوت محسن ترکی آغاز شد و باز هم تاریخ تکرار شد تا دو تیم با تساوی یک بر یک امتیازات را تقسیم کنند .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین های داربی 67

استقلال - پرسپولیس

داربی شصت و هفت دیروز با سوت محسن ترکی آغاز شد تا سریال های تساوی دو تیم همچنان ادامه داشته باشد.

به هر حال داربی؛ داربی است و هر چقدر هم که بی تنش ، کم تحرک و کم حساسیت باشد باز هم هزاران هوادار را به ورزشگاه می کشاند.

چنین دیداری که تمام نگاه ها را به سمت خود می کشاند لزوما باید بیشتر از سایر دیدار ها مورد توجه قرار بگیرد.

به هر حال اولین رخدادهای داربی 67 را برای شما کاربران گرامی تهیه کرده ایم که از حضورتان می گذرد:

اولین خطا : اولین خطای داربی 67 در دقیقه اول و  در ثانیه پانزده بازی میثم بائو بر روی استقلالی ها انجام داد.

اولین کرنر : اولین کرنر این دیدار نیز از آن استقلالی ها بود. شیث رضایی در دقیقه دوم با تکل توپ فرهاد مجیدی را به کرنر فرستاد تا در اولین دوئل کاپیتان ها یک کرنر نصیب استقلالی ها بشود.

داربی 67

اولین اخطار: سامان آقا زمانی در اولین دیدار رسمی خود برای سرخپوشان که با خضور در داربی همراه شده بود با خطا در دقیقه 14 اولین اخطار خود را نیز دریافت کرد.

اولین آفساید: داربی 67 از معدود داربی های بود که تا دقیقه 38 از آفساید خبری نبود اما بالاخره اولین تیمی که در آفساید حریف گرفتار شد استقلال بود.

اولین ایستگاهی : روی یک پاس عمقی و فرار هادی نوروزی با خطای امیر حسین صادقی همراه شد تا اولین ضربه کاشته را پرسپولیسی ها توسط مهدی شیری به بیرون بزنند.

اولین خطر جدی : هر چند نیمه اول چنگی به دل نزد اما اولین موقعیت بازی را قرمزها به دست آوردند. در همان اوایل بازی بود که حملات سرخ ها با دو شوت هادی نوروزی و میثم بائو راهی اوت شد تا آه از نهاد هوادارانشان بلند شود.

اولین ضربه دروازه: رضا عنایتی در یک رفت و برگشت دروازه سرخپوشان را کج می بیند و توپ را راهی اوت می کند تا اولین ضربه ایستگاهی را معمارزاده بنوازد.

تبیان: رضا سیگاری