تبیان، دستیار زندگی
هرچند گفته می‌شد امیررضا واعظ‌آشتیانی به‌رغم انتصاب به عنوان قائم مقام سازمان تربیت‌بدنی، تا پایان فصل مدیر‌عامل باشگاه استقلال خواهد بود اما .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمام گزینه های مدیر عاملی استقلال

قریب، واعظی آشتیانی

هرچند گفته می‌شد امیررضا واعظ‌آشتیانی به‌رغم انتصاب به عنوان قائم مقام سازمان تربیت‌بدنی، تا پایان فصل مدیر‌عامل باشگاه استقلال خواهد بود اما به نظر می‌رسید آخرین مهلت او برای دوشغله بودن، پایان نیم‌فصل اول باشد و بعد از آن هیات مدیره باشگاه استقلال باید مدیر‌عامل جدیدی برای این باشگاه معرفی كند. گفته می‌شود واعظ قصد دارد از اختیاراتش به عنوان قائم‌مقام سازمان استفاده كرده و جانشینش را خودش انتخاب كند. طی روزهای گذشته از افراد مختلفی به عنوان گزینه‌های مدیر‌عاملی استقلال نام برده می‌شود. علی فتح‌ا...زاده، حسین قریب، بهزاد كتیرایی، علی انصاری و كیومرث هاشمی نفراتی هستند كه طبق گمانه‌زنی‌ها شانس نشستن روی صندلی مدیرعاملی استقلال را دارند البته هركدام از این نفرات كه صاحب این منصب شوند باید ارتباط خوبی با واعظ داشته باشند چرا كه آشتیانی علاوه بر قائم مقامی سازمان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم خواهد بود. به نظر شما همای سعادت روی شانه كدام‌یك از این نفرات خواهد نشست.

1 - حسین قریب خاطرات خوب

هواداران استقلال از دوره مدیریت قریب خاطرات نسبتا خوبی دارند چرا كه استقلال در زمان او توانست قهرمان لیگ‌برتر شود. قریب مدیر بی‌حاشیه‌ای بود كه البته خیلی سخت حاضر به مصاحبه می‌شود با این همه عملكرد او طی دوره مدیریتش قابل قبول بود. قریب كه این روزها درگیر تدریس در دانشگاه و البته پروژه‌های شركتش است در شرایط فعلی علاقه‌ای برای تصدی پست مدیر‌عاملی استقلال ندارد: «هنوز صحبت خاصی با من نشده ضمن آنكه آنقدر سرم شلوغ است كه اگر پیشنهادی هم شود قبول نخواهم كرد.»

2 - كیومرث هاشمی فعلا به بنده پیشنهاد نشده

معاون سابق سازمان تربیت‌بدنی جزو اولین گزینه‌هایی بود كه نامش برای مدیر‌عاملی استقلال مطرح شد. حتی هفته قبل شایعه شده بود كه مدیران سازمان تربیت‌بدنی بعد از انتشار خبر قائم مقامی واعظ به هاشمی پیشنهاد مدیر‌عاملی استقلال را دادند كه او قبول نكرده. هاشمی كه برای استراحت به مشهد رفته ضمن تكذیب این شایعه می‌گوید: «فعلا كه به بنده پیشنهادی نشده ضمن آنكه علاقه‌ای هم به پذیرش این پست ندارم. استقلال شرایط خاصی دارد و من هم دوست ندارم در باشگاه مشغول به كار شوم.» اینطور كه به نظر می‌رسد هاشمی دوباره در سازمان تربیت‌بدنی مشغول به كار خواهد شد. البته این بار با سمت مشاور سعیدلو.

قلعه نویی و آشتیانی در کنار انصاری

3 - علی انصاری دوست سابقا صمیمی

دوست سابقاً صمیمی واعظ و رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری خیلی زودتر از آنچه كه تصور كنید شایعه مدیر‌عاملی را تكذیب كرد. او هفته قبل و یك ساعت پس از اعلام خبر انتصاب واعظ به عنوان قائم مقام سازمان در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران در مورد این موضوع اعلام كرد كه دوست دارد در فدراسیون دوچرخه‌سواری باقی بماند و نمی‌خواهد جانشین واعظ شود اما گفته می‌شود او به همراه هاشمی و كتیرایی جزو نفراتی است كه واعظ برای جانشین خود در نظر دارد. انصاری البته چندان علاقه‌ای به صحبت در مورد این موضوع ندارد: «نمی‌دانم این شایعات از كجا به وجود می‌آید. آقای واعظ كماكان مدیر‌عامل باشگاه استقلال هستند و بنده هم در هیات مدیره مشغول انجام وظیفه هستم. صحبتی با من در این زمینه نشده و هر وقت پیشنهادی مطرح شد آن موقع جواب سوال شما را خواهم داد.»

4 - بهزاد كتیرایی پیشنهاد شود بررسی می‌كنم

مسوول تربیت‌بدنی صداوسیما هفته پرخبری را پشت‌سر گذاشت. چند روز قبل بود كه شایعه شد او به سازمان تربیت‌بدنی می‌رود تا معاون حقوقی و مجلس سازمان شود اما مدیر‌كل سابق حراست سازمان تربیت‌بدنی به دلیل آنكه از محیط كاری بدون حاشیه‌اش راضی است حضور در سازمان را منتفی دانست اما مدیر‌عاملی استقلال پیشنهاد بسیار وسوسه‌انگیزی است: «به‌طور رسمی با من صحبتی نشده است اما اگر پیشنهادی ارایه شود آن را بررسی خواهم كرد.» زنگ خور موبایل كتیرایی دیروز بسیار زیاد بود و نفرات مختلفی در مورد حضور او در استقلال پرس‌وجو می‌كردند اما كتیرایی به همه آنها گفته كه هنوز هیچ خبر خاصی در این زمینه نشده است.

 فتح الله زاده درحال صحبت کردن با صمد مرفاوی

5 - علی فتح‌ا...زاده دنبال درس و مشق

نام فتح‌ا...زاده همیشه به عنوان یكی از كسانی كه می‌توانند مدیر‌عامل استقلال شوند مطرح است اما رابطه نسبتا مساعد او با واعظ آشتیانی و درگیری‌های حاجی باعث شده كه دیگر خبری از انفجار بمب نباشد: «استقلال شرایط خوبی دارد و بهتر است به حاشیه نرود. من درگیر فدراسیون و درس‌هایم هستم و وقتی برای مدیر‌عاملی استقلال ندارم اما اگر نظر مرا بخواهید آقایان اولیایی، آصفی و قریب شایسته این پست هستند.» معلوم نیست كه سازمان تربیت‌بدنی در انتخاب جانشین واعظ‌آشتیانی تا چه حد از نظرات فتح‌ا...زاده استفاده خواهد كرد. فعلا كه سعیدلو باید اول اوضاع پرسپولیس را درست كند و بعد به استقلال برسد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری  منبع : گل