تبیان، دستیار زندگی
ا دوچندان كرده است تیـم ملـی شـرایـط بسیـار خـوبـی دارد بهترین بازیكن سال 2004 قاره‌ی آسیا گفت: شرایط تیم ملی پیش از حضور در بحرین بسیار خوب است و بازیكنان برای شكست بحرین هم قسم شده‌اند. علی كریمی به(ایسنا)گفت : قدرت تیم مل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی كریمی:

آن شكست كذایی، روحیه و انگیزه‌ی ما را دوچندان كرده است
تیـم ملـی شـرایـط بسیـار خـوبـی دارد


بهترین بازیكن سال 2004 قاره‌ی آسیا گفت: شرایط تیم ملی پیش از حضور در بحرین بسیار خوب است و بازیكنان برای شكست بحرین هم قسم شده‌اند.

علی كریمی به(ایسنا)گفت : قدرت تیم ملی ایران در آسیا به هیچ وجه قابل پوشش نیست و توانایی ایران بر همه مشخص است و دلیل مدعای من جایگاه ایران در رده‌ی بیستم رنكینگ فیفاست.

وی ادامه داد: بازیكنان جوان در كنار باتجربه‌ها قدرت ایران را دو چندان كرده‌اند و فكر می‌كنم این دیدار بتواند مشكلی برای ما برای صعود به جام جهانی باشد.

كریمی خاطر نشان كرد: نباید به دلیل یك شكست فكر كنیم كه در این دیدار هم بازنده خواهیم بود بلكه برعكس آن شكست كذایی، روحیه و انگیزه‌ی ما را برای شكست این تیم در كشورش دو چندان كرده است.

كریمی با بیان این كه بحرین تیم خوبی است و نباید قدرت این تیم را نادیده گرفت افزود: بحرین در این چند ساله نشان داده كه در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد اما با این حال این دلیلی نیست كه ما بخواهیم از این تیم هراس داشته باشیم.

وی سطح شناخت از بحرین را خوب ارزیابی كرد و ادامه داد: به طور قطع كادر فنی تیم ملی وضعیت بحرین را به طور كامل تجزیه كرده است و در تمرینات و آنالیز بازی این تیم مربیان نقاط ضعف و قوت این تیم را به ما گوشزد كرده‌اند و ما برای رویارویی با بحرین مشكلی نداریم.