تبیان، دستیار زندگی
با جمع‌آوری شبهات دینی و اعتقادی جوانان، بانک اطلاعات توسط سازمان تبلیغات اسلامی طراحی شده و با اجرای آن علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این بانک، پاسخ شبهات مطرح شده را مشاهده کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

بانک اطلاعات پاسخ به شبهات طراحی شده است

اسکندری

با جمع‌آوری شبهات دینی و اعتقادی جوانان، بانک اطلاعات توسط سازمان تبلیغات اسلامی طراحی شده و با اجرای آن علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این بانک، پاسخ شبهات مطرح شده را مشاهده کنند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در دیدار با حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: باید ظرفیت‌های علمی و فرهنگی قم به ویژه مراجع تقلید و بزرگان دین که سرمایه‌های بی‌بدیل جامعه اسلامی هستند، به خوبی بهره‌مند شویم.

حجت‌الاسلام اسکندری استفاده از ابزار نوین برای انتقال مفاهیم دینی را یکی از فعالیت‌های موثر سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در این راستا موسسه فرهنگی تبیان راه‌اندازی شد و در حال حاضر بالغ بر 700 هزار نفر در داخل و خارج کشور از فعالیت‌های این موسسه استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در حوزه چاپ و نشر نیز قدم‌های خوبی به ویژه در زمینه‌ چاپ کتب مذهبی و ایجاد شبکه عرضه کتاب‌های دینی با عنوان «کتاب شهر» برداشته شد.

حجت‌الاسلام اسکندری، طرح روحانیون مستقر را یکی دیگر از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور روحانیون در روستاها، تاثیرات فکری و فرهنگی زیادی بر روی مردم دارد و اگر این طرح گسترش یابد، گام‌های تبلیغی خوبی برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کنار اعزام روحانیون به روستاها، طرح احداث خانه‌های عالم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، ارتباط با جوانان را یکی از راهبردهای اصلی سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: در این راستا گفتمان‌های دینی برای دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود که با استقبال این اقشار مواجه شده است..

حجت‌الاسلام اسکندری با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فرهنگی قم، تصریح کرد: با در نظر گرفتن این ظرفیت‌ها، سطح فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از استانی به ملی ارتقا یافته است