تبیان، دستیار زندگی
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس که با دستور عباس انصاریفرد از این تیم کنار گذاشته شده بود، بعدازظهر سه شنبه با وساطت حبیب کاشانی به تمرینات این تیم بازگشت ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت کرانچار به تمرینات پرسپولیس

زلاتکو کرانچار

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس که با دستور عباس انصاریفرد از این تیم کنار گذاشته شده بود، بعدازظهر سه شنبه با وساطت حبیب کاشانی به تمرینات این تیم بازگشت.

در پایان دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان که به شکست 2 بر یک سرخپوشان انجامید، عباس انصاریفرد خبر کنارگذاشتن زلاتکو کرانچار را اعلام کرد اما روز شنبه اعضای کمیته فنی باشگاه با این رای مخالفت کردند.

کرانچار سرمربی پرسپولیس

به دنبال این برکناری موقت کرانچار حاضر به حضور در محل تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس نشد و رایزنی و جلسات عباس انصاریفرد با وی نیز برای بازگشت بی نتیجه ماند.

در این میان حبیب کاشانی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس صبح روز سه شنبه در نشستی با سرمربی کراوت سرخپوشان نقطه نظرات وی را شنید تا کرانچار راضی به بازگشت شود.

زلاتکو بعدازظهر دیروز به همراه دستیارش به مجموعه ورزشی خیریه عمل رفت تا تمرینات پرسپولیس را برای بازی روز جمعه برابر استقلال زیر نظر بگیرد.

كاشانی گفت دربی را ببری در پرسپولیس می‌مانی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: كاشانی به من اطمینان خاطر داد در صورت موفقیت در دیدار برابر استقلال و به دست آوردن دل هواداران و مسئولان بعد از دربی هم می‌توانم سرمربی باشم.

زلاتكو كرانچار در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: من مربی حرفه‌ای هستم و به هیچ عنوان از پرسپولیس قهر نكرده‌ام. فقط بعد از بازی با پیكان با درخواست انصاری فرد از پرسپولیس بدون دلیل كنار رفته بودم و این موضوع برای من سخت بود. به من حق بدهید پس از انتشار خبر بركناری‌ام نمی‌توانم خودم را سبك كنم و در تمرین حاضر شوم.

کرانچار سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

وی درباره دیدار دیروز با حبیب كاشانی عنوان كرد: امیدوارم باز هم بتوانم به پرسپولیس كمك كنم. به همین دلیل با هماهنگی مدیرعامل پرسپولیس به دیدار كاشانی رفتم و او به من اطمینان خاطر داد در صورت موفقیت در دیدار برابر استقلال بعد از دربی هم می‌توانی سرمربی باشی. كاشانی به من گفت در دربی دل هواداران و مسئولان باشگاه را بدست آور تا آنها دچار مشكل و ناراحتی نشوند. او به من قوت قلب داد كه در این صورت می‌توانم به كارم ادامه دهم.

كرانچار در جواب این سئوال كه تا چه اندازه از كاشانی شناخت دارید؛ گفت: متوجه شدم كاشانی از سوی رئیس سازمان تربیت بدنی برای كمك به انصاری‌فرد مامور شده است. به همین دلیل با هماهنگی انصاری فرد در دیدار دیروز شركت كردم. البته در ورزشگاه‌ها نیز متوجه می‌شدم كه او را یك صدا تشویق می‌كردند؛ به همین دلیل حرف‌هایم را به او زدم و درددل كردم. البته من برای انصاری فرد احترام خاصی قائلم و به هیچ عنوان قصد ندارم به او بی‌احترامی كنم.

كرانچار درباره بازی روز جمعه برابر استقلال خاطرنشان كرد: من داربی های گذشته را با دقت نگاه كردم و می‌دانم در آسیا هواداران زیادی چشم انتظار موفقیت پرسپولیس هستند. می‌دانم در داربی مردم چه حساسیت‌هایی دارند و حتی پرسپولیس در 30 سال گذشته در بدترین شرایط خود نیز نتایج بدی برابر استقلال نگرفته است. به همین دلیل من باید با تمام توان دقت لازم را داشته باشم تا به یك نتیجه خوب برسم.

این مربی كروات یادآور شد: سعی می‌كنم با تمركز بیشتر به داربی فكر كنم و با انرژی كه پس از جلسه دیروز با كاشانی گرفتم به فكر این باشم كه هواداران در پایان بازی لذت كافی را ببرند.

كرانچار در خصوص مشكلات مالی‌اش گفت: مسائل كوچكی بود كه با قول مساعد كاشانی خیالم راحت شد و از این بابت هیچ مشكلی ندارم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری