تبیان، دستیار زندگی
سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی تبلیغی طوبی با موضوع ویژه هویت معنوی در پرتو سیره نبوی اوایل بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سومین جشنواره فرهنگی تبلیغی طوبی برگزار می‌شود
طوبی

سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی تبلیغی طوبی با موضوع ویژه هویت معنوی در پرتو سیره نبوی اوایل بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وحید حیاتی، مسؤول اطلاع‌رسانی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی طوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی تبلیغی طوبی به همت جامعة المصطفی العالمیه، خبر داد.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عوامل مؤثر بر فرهنگ جوامع مختلف،‌ نخبگان هستند و وجود نخبگان در هر جامعه در عین حال که همواره سبب حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و سنت‌های آن جامعه می‌شود، سبب تداوم و رشد و بالندگی فرهنگ ملت‌ها نیز می‌گردد.

مسؤول اطلاع‌رسانی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی طوبی اضافه کرد:

جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری طوبی در دو دوره گذشته و در سال‌های 1384 و 1386 برگزار شده است و سومین دوره این جشنواره در سال‌ 1388 به منظور شناسایی، معرفی و تجلیل از استعداد‌های فرهنگی، هنری و تبلیغی طلاب، فضلا، دانشجویان غیرایرانی و خانواده‌های آنان و تشکل‌های فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی همچنین، تکریم و تجلیل صاحبان هنر و اندیشه غیرایرانی، شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری طلاب و دانشجویان غیرایرانی، افزایش کارآمدی طلاب و دانشجویان غیرایرانی در فرهنگ تبلیغ و پررنگ‌تر نمودن مهارت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در میان مخاطبان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مسؤول اطلاع‌رسانی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی طوبی با بیان این‌که فراخوان جشنواره در بخش‌های ادبیات، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، نشریات، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، رسانه‌های سنتی و مدیریت فرهنگی اعلام شده است، تصریح کرد: حداکثر مهلت ارائه آثار تا 15 آذرماه 1388 است.

حیاتی سپس گفت: شرکت کنندگان باید طلبه رسمی دارای کد رایانه‌ای یا فارغ‌التحصیل مرکز، دانشجوی خارجی دانشگاه‌های ایران و یا همسر و فرزندان آنان باشند، کپی کارت جامعةالمصطفی یا مدرک طلبگی یا کارت دانشجویی و کپی گذرنامه صاحبان آثار ضمیمه آثار باشد.

وی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی تبلیغی طوبی از سوی جامعة المصطفی العالمیه با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اویل بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.toobaf.com مراجعه و یا با شماره 2133292 تماس بگیرند.