تبیان، دستیار زندگی
متلاشی شدن یک گروه تروریستی در کردستان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

متلاشی شدن یک گروه تروریستی
تروریسم

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، شب گذشته و باتوجه به اقدامات گسترده  اطلاعاتی و امنیتی صورت گرفته در شهر سنندج ، یک تیم تروریستی وابسته به جریان های ضد انقلاب متلاشی شد.

یکشنبه شب راس ساعت 21 و با حمله نیروهای نظامی و انتظامی استان کردستان به خانه تیمی این گروه تروریستی در یکی از محله های سنندج جمعی از اعضای آن گروهک به هلاکت رسیده و عده ای نیز دستگیر شدند.

یک منبع آگاه در استانداری کردستان اظهار داشت: در جریان درگیری های صورت گرفته شب گذشته که بیش از دو ساعت به طول انجامید 4 تن از افراد ضد انقلاب به هلاکت رسیده و عده ای دیگر از آنها توسط نیروهای نظامی و امنیتی دستگیر شدند.

در طول یک ماه گذشته در چهار مورد ترور صورت گرفته در سنندج دو تن از روحانیون این استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: در جریان این درگیری دو نفر از نیروهای نظامی و انتظامی استان کردستان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمده و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

لازم به ذکر است خانه تیمی عوامل ضد انقلاب قبلا توسط نیروهای اطلاعاتی استان شناسایی و شب گذشته با عملیات نیروهای نظامی و انتظامی استان متلاشی شد و مقدار زیادی مهمات و سلاح های جنگی نیز کشف شد.

سرکرده این باند تروریستی پنج شنبه هفته گذشته دستگیر و دیگر عوامل این گروه نیز شب گذشته دستگیر و به هلاکت رسیدند.

در طول یک ماه گذشته در چهار مورد ترور صورت گرفته در سنندج دو تن از روحانیون این استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. وزارت اطلاعات نیز از دستگیری عوامل این ترورها خبر داده است.