تبیان، دستیار زندگی
ز 22 بهمن ، روز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران موسسه تبیان در نظر دارد با حضور جمعی از كاربران و میهمانان ویژه ای در كنار كاركنان خود جشن كوچكی را در محل موسسه برپا و برگزار نماید. این جشن كه تحت عنوان فجر می باشد شامل بر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن فجر در تبیان

همزمان باایامدهه فجر و روز22 بهمن، روز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران موسسه تبیان در نظر دارد با حضور جمعی از كاربران و میهمانان ویژه ای در كنار كاركنان خود جشن كوچكی را در محل موسسه برپا و برگزار نماید.

این جشن كه تحت عنوان فجر می باشد شامل برنامه های ذیل می باشد :

1- اعلام برنامه

2- تلاوت قرآن

3- سرود جمهوری اسلامی ایران

4- معرفی میهمانان و سخنرانی آنها

5- پخش سرودهای انقلابی

6- برگزاری مسابقه دارت

7- اهداء جوایز دارت توسط میهمانان

8- پذیرایی

مراسم فوقساعت 14 ظهر سه شنبه 20/11/83برگزار و آغاز می گردد و تا پایان انجام مسابقه دارت ادامه دارد. پیش بینی می شود این مراسم تا ساعت 30/17 الی 30/18 ادامه پیدا كند. در این مراسم كلیه عزیزانی كه برای شركت در مراسم دارت ثبت نام كرده اند و اسامی آنها طی اطلاعیه ای جداگانه اعلام خواهد شد می توانند شركت كنند.

در این برنامه از تنی چند از چهره های ورزشی و هنری كشور دعوت كرده ایم تا در كنار آنها سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی بداریم و با شركت آنها در مسابقه دارت لحظاتی شاد و بیاد ماندنی را به یادگار بگذاریم.

لطفاً از آوردن همراه و میهمان خودداری كرده چرا كه برنامه و وقت آن بر اساس نفرات ثبت نام شده تنظیم شده اما امیدواریم در مناسبت های بعدی با فضای بزرگتر و برنامه های متنوع دیگر شاهد حضور بیشتر شما عزیزان باشیم.

مكان :

بلوار كشاورز - خیابان نادری - نبش كوچه حجت دوست - شماره 44  - موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان