تبیان، دستیار زندگی
با توجه به اعتراضات اخیر هواداران پرسپولیس به نتایج این تیم حالا دیگر شاید عباس انصاری فرد تنها برای داربی روی صندلی اش باشد ............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت پروین و دادکان به پرسپولیس

سعید لو و عباس انصاری فرد

با توجه به اعتراضات اخیر هواداران پرسپولیس به نتایج این تیم حالا دیگر شاید عباس انصاری‌فرد تنها برای داربی روی صندلی‌اش باشد.

علی سعیدلو چیدمان جدید محبوب‌ترین تیم ایران را از هیأت مدیره تا مدیرعامل را ترسیم کرده است.

اعضای کنونی مجید فرخزادی و‌ نژادفلاح همچنان حضورشان تداوم پیدا می‌کند، علی پروین که پس از دیدار با علی سعیدلو از سوی او برای بازگشت به هیأت مدیره پرسپولیس دعوت شده است هم نفر دیگر این جمع است. از صف نمایندگان مجلس در فراکسیون ورزش، منتقد بزرگ علی‌آبادی با حضور در هیأت مدیره پرسپولیس، می‌آید تا مجلس دیگر روزهای پر تنش با علی‌آبادی را به فراموشی بسپارد، حجت‌الاسلام جلال یحیی‌زاده عضو شماره 4 هیأت مدیره پرسپولیس است که به تیم اضافه می‌شود.

به نقل از خبر آنلاین، صندلی پنجم را سعیدلو برای حسین هدایتی در نظر گرفته است. او که مالکیت استیل‌آذین را بر عهده دارد در اساسنامه و چارت تیمی‌اش در این باشگاه تنها یک عضو هیأت مدیره محسوب می‌شود که در صورت قطعیت حضورش در پرسپولیس نیاز به استعفا از هیأت مدیره استیل‌آذین دارد و در حالی که او مالک استیل‌آذین است اما چون در چارت تیمی این باشگاه نامی از او نیست به سادگی می‌تواند باری دیگر در پرسپولیس باشد و هیچ منع قانونی هم برای این حضور نیست.

دادکان شاهد دیدار پرسپولیس - فولاد

ششمین عضو از صف مردان مورد وثوق برگزیده می‌شود، کسی که به احتمال فراوان شوقانی از همکاران رئیس جدید سازمان ورزش در نهاد ریاست جمهوری بوده است و هفتمین نفر که اثرگذارترین چهره ترکیب جدید محسوب می‌شود و آن کسی نیست غیر از محمد دادکان. رئیس پیشین فدراسیون فوتبال همچنان اصرار دارد حاضر به همکاری با ورزش دولت نیست او اما برای بازگشت به ورزش لحظه‌شماری می‌کند و پیشنهاد اختیار تام سعیدلو به او هیچ جای تردیدی برای بازگشت او به ورزش باقی نمی‌گذارد. یکی از معاونان سازمان ورزش درباره تحولات در شرف وقوع باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «رفتن انصاری‌فرد قطعی است. شاید این اتفاق حتی قبل از داربی رخ دهد البته بستگی به این دارد که دادکان دست از بهانه‌تراشی‌هایش بردارد.»

تبیان: شنیده ها حاکی است تا پس از داربی هیچ تغییری در مدیریت باشگاه پرسپولیس رخ نخواهد داد اما رقم خوردن هر نتیجه ای با رفتن انصاری فرد همراه خواهد بود.(انصاری فرد تا پایان داربی مدیر عامل پرسپولیس است.)

همچنین خبر کوتاه دیگر حکایت از سپردن صندلی ریاست فدراسیون به حبیب کاشانی می دهد. به هر حال چند روز دیگر باید صبر کرد و دید اخبار منتشر شده تا چه مقدار به واقعیت نزدیک خواهد بود. روزهای آینده منتظر خبرهای کامل تر و بیشتری باشید.

تتظیم برای تبیان: رضا سیگاری