تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان تربیت بدنی: امیدوارم همواره شاهد درخشش ستاره‌هایی چون دایی باشیم همزمان با بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و بوسنی هرزگوین، مهندس مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با حضور ورزشگاه آزادی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرعلیزاده از علی دایی تقدیر كرد

رییس سازمان تربیت بدنی:
امیدوارم همواره شاهد درخشش ستاره‌هایی چون دایی باشیم


همزمان با بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و بوسنی هرزگوین، مهندس مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با حضور ورزشگاه آزادی در بین دو نیمه بازی با اعطای لوحی از علی دایی تقدیر كرد.

مهندس مهرعلیزاده با اشاره به نقش افراد در كار جمعی و تاثیرگذاری آن برای ایجاد جامعه‌ای شاداب و پر توان و تبدیل شدن آنها به یك ستاره گفت: در حوزه ورزش امروز برای ما جای بسی افتخار است كه از یك ستاره ورزشی همچون علی دایی تجلیل می‌كنیم و مردم قدرشناس ما و نهادهای بین‌المللی ورزش نیز، از این قهرمان ملی تجلیل و او را ستوده‌اند، من امیدوارم در پرتو توانایی‌ها و نیروهای نهفته در بخش‌های مختلف جامعه، همه روزه شاهد درخشش ستاره‌های افتخار و غرورآفرینی، چون علی دایی باشیم.

رییس سازمان تربیت بدنی در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: كشورهایی كه در ورزش به سمت حرفه‌ای شدن حركت كرده‌اند در پرتو كار گروهی توانسته‌اند آرامش و ثبات بیشتری به دست آورند و ورزش باید از حوزه احساسات فردی و پرخاشگری خارج و به سمت حرفه‌ای و عقلانی شدن انگیزه‌های فردی حركت كند.

وی گفت: در ورزش ما و در میان قهرمانان ما لیاقت و قابلیت‌های حرفه‌ای شدن وجود دارد و در چنین شرایطی، ورزش می‌تواند قدرت ملی و همچنین هویت تولیدی در جامعه ایرانی بوجود آورد.

گفتنی است همچنین در بین دو نیمه این بازی تمبر یادبود علی دایی به عنوان برترین گل زن قرن از سوی شركت پست ایران به وی اهدا شد.