تبیان، دستیار زندگی
هاشم بیگ زاده و آرش برهانی به دنبال دریافت سومین کارت زرد در بازی ابومسلم و استقلال تهران از خضور در داربی پایتخت محروم شدند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیگ زاده و برهانی غایبان داربی

برهانی و بیگ زاده

اگر چه استقلال به راحتی و با نتیجه اى پرگل از سد ابومسلم گذشت اما میدان مشهد براى آبى پوشان بدون تلفات نبود.

استقلالى ها از ابتدا نیز با توجه به در پیش بودن داربى و 2 اخطاره بودن جمعى از مهره هاى خود به بازیكنان هشدار داده بودند مراقب باشند تا داربى حساس پایتخت را از دست ندهند اما صمد مرفاوى با اعتماد به نفس خاصى اعلام كرده بود بازیكنانش آنقدر تجربه دارند كه در آستانه داربى مرتكب چنین اشتباه بچگانه اى نشوند، اما جالب آنكه هنوز 20 دقیقه از آغاز دیدار نگذشته بود كه آرش برهانى به عنوان بهترین مهاجم فعلى و فصل گذشته تیمش با دریافت كارت زرد از یدالله جهانبارى دیدار داربى 67 را از دست داد.

برهانی و مجیدی

آرش برهانی که با زدن دومین گل استقلال در مقابل ابومسلم توانست خود را در میان گلزنان لیگ برتر 4 گله کند با دریافت زرد از داور دیدار 3 اخطاره شد تا در حساس ترین دیدار لیگ غایب باشد. این بازیکن استقلال در دقیقه 30 بازی مقابل ابومسلم پس از سرنگون شدن در محوطه جریمه به دلیل تشخیص داور مبنی بر تمارض کارت سوم را دریافت کند.

هاشم بیگ زاده نیز چند دقیقه بعد و در حالی که ابومسلم مشهد در حال تدارک حمله به سمت دروازه استقلال بود با خطایی که به روی بازیکن سیاه جامگان مرتکب شد سومین کارت زرد خود در طول لیگ نهم را دریافت کرد تا آبی پوشان تهرانی با دو غایب به جدال قرمز پوشان پایتخت بروند.

با این شرایط برهانی و  بیگ زاده در بازی استقلال - پرسپولیس نمی توانند آبی پوشان تهرانی را همراهی کند تا غایبان داربی 67 باشند.

تبیان: رضا سیگاری