تبیان، دستیار زندگی
« كافه ترانزیت » ساخته كامبوزیا پرتوی با بازی پرویز پرستویی و فرشته صدرعرفایی و « زن زیادی » ساخته تهمینه میلانی و بازی امین حیایی و پارسا پیروزفر، با اختلاف یك درصد، در صدر پنج فیلم برگزیده تماشاگران در روز چهارم جشنواره ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«كافه ترانزیت» و «زن زیادی» رقابت میلیمتری دارند


« كافه ترانزیت » ساخته كامبوزیا پرتوی با بازی پرویز پرستویی و فرشته صدرعرفایی و « زن زیادی » ساخته تهمینه میلانی و بازی امین حیایی و پارسا پیروزفر، با اختلاف یك درصد، در صدر پنج فیلم برگزیده تماشاگران در روز چهارم جشنواره قرار دارند.

به گزارش سرویس هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، « كافه ترانزیت » با امتیاز 42/3 دومین روز متوالی است كه در صدر جدول قرار دارد.

«زن زیادی» پس از دو روز صدرنشینی در روزهای اول و دوم جشنواره در روز سوم، با آمدن فیلم‌های «كافه ترانزیت»، « رستگاری در 8و ‌20 دقیقه » و « ماهی‌ها عاشق می‌شوند » در رده چهارم ایستاد، ولی در روز چهارم و با افزایش نمایش‌ها این فیلم، امتیازات تماشاگران به این ساخته میلانی، افزایش یافت و به عدد 41/3 رسید در حالی كه در چند روز اخیر، امتیاز این فیلم 64/2 بود.

در چهارمین روز جشنواره «ماهی عاشق می‌شوند» با امتیاز 21/3 از میان سه هزار و ‌263 مخاطب و «رستگاری در ‌8 و ‌20دقیقه» از میان یك هزار و ‌201 مخاطب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

این در حالی است كه در روز سوم، «رستگاری در 8و ‌20 دقیقه» در رده دوم و «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» در رده سوم قرار داشتند. «یك تكه نان» نیز با امتیاز ‌57/2 از میان سه هزار و ‌993 مخاطب در رده پنجم قرار دارد.

در بخش مسابقه بین‌الملل نیز كه تا چند روز اخیر نمایش فیلم‌های ضعیف باعث اخذ آرای ضعیفی از سوی مخاطبان شده بود در روز چهارم فیلم « بعد از روز قبل » با امتیاز 37/3، بن‌بست با امتیاز 95/2و فیلم‌های « فاخته »، « روز نهم » و « افعی درشت » با امتیازهای 43/1، 14/1، 09/1 در رده‌های بعدی قرار دارند.