تبیان، دستیار زندگی
ه الشباب مثل اروگوئه گل زدم دو هفته از جدایى على سامره و پیوستن او به الشعب مى گذرد. پس از جدایى سامره، برخى از ترانسفر او ناراحت شدند و بر مسؤولان استقلال خرده گرفتند كه چرا او را فروختند اما واقعیتى كه براى همه پنهان ماند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

براى دانیال دلم تنگ مى شود

سامره: به الشباب مثل اروگوئه گل زدم


دو هفته از جدایى على سامره و پیوستن او به الشعب مى گذرد. پس از جدایى سامره، برخى از ترانسفر او ناراحت شدند و بر مسؤولان استقلال خرده گرفتند كه چرا او را فروختند اما واقعیتى كه براى همه پنهان ماند این بود كه قلعه نویى به طور كتبى از معاونان استقلال خواسته بود كه او را از استقلال دور كنند. حالا على دور از استقلال براى الشعب در اولین دیدار رسمى در لیگ امارات گلزنى مى كند. او دیروز درباره جدایى از استقلال، گلزنى و ... صحبت كرد.

«داستان ترانسفر من را باز نكنید، هرچه بود تمام شد. من براى جدایى از استقلال از امیرخان اجازه گرفتم و حالا دوست ندارم دوباره به گذشته برگردم. خیلى دوست داشتم در تهران بمانم و به استقلال كمك كنم. البته من پیش از این به استقلال كمك كرده بودم و براى خدمت دوباره به این تیم هنوز وقت دارم.»سامره با اظهاربى اطلاعى از نامه قلعه نویى به باشگاه

مى گوید: من از این مسائل اطلاع ندارم و فقط به الشعب فكر مى كنم.

گلزن سابق استقلال كه با یك جلسه تمرین در جام حذفى با الشعب به مصاف الشارجه رفته بود مى گوید: «در آن بازى ما در ضربات پنالتى حذف شدیم، در فوتبال از حریف چیزى كم نداشتیم اما دیروز پس از 3 باخت پشت سر هم اولین برد را در لیگ به دست آوردیم. گل اول را من زدم. در یك صحنه پا به توپ شدم و تا پشت 18 قدم رفتم و بعد توپ را به سمت راست پاس دادم. بازیكن سمت راست هم توپ را مجدداً به من كه در نزدیكى هاى تیردو جاگیرى كرده بودم داد من هم سرضرب توپ را وارد دروازه كردم. اگر بازى با اروگوئه در زمستان 81 یادتان باشد، مى توانید تجسم كنید كه من چه گلى زده ام.»سامره در گل دوم هم نقش كلیدى داشته. «اگر دخالت من نبود توپ گل نمى شد.» دیدار الشعب و الشباب با نتیجه 3 بر صفر به سود الشعب تمام مى شود تا این تیم با مربى هلندى اش تا حدودى از بحران خارج شود.

بازیكن جدید الشعب درباره محل اقامت خود مى گوید: «هنوز در هتل «هالیدى این» زندگى مى كنم و همه چیز خوب است .اینجا با نیكبخت بیشتر از بقیه بازیكنان در تماس هستم. مى خواهم هرچه سریع تر مسائل و مشكلات اقامتم را حل كنم تا بتوانم خانواده ام را به امارات بیاورم، دلم براى «دانیال» پسرم تنگ مى شود.»

سامره درباره بازى هفته آینده الشعب مى گوید: ما شنبه در شارجه میزبان تیم امارات هستیم و امیدوارم در این دیدار بتوانم گل بزنم. مسؤولان باشگاه با من برخورد خیلى خوبى دارند.