تبیان، دستیار زندگی
م را با پرسپولیس شروع می‌كنم پـرویـن در جریـان كارهای من است قطعا بحرین را شكست می‌دهیم بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایط بسیار خوب بدنی قرار دارم و از بیست روز دیگر تمریناتم را با پرسپولیس شروع می‌كنم. حامد كاویانپور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حامد كاویانپور:

بیست روز دیگر تمریناتم را با پرسپولیس شروع می‌كنم
پـرویـن در جریـان كارهای من است
قطعا بحرین را شكست می‌دهیم


بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایط بسیار خوب بدنی قرار دارم و از بیست روز دیگر تمریناتم را با پرسپولیس شروع می‌كنم.

حامد كاویانپور در گفت‌وگو با(ایسنا)، اظهار داشت: هر روز صبح و بعدازظهر در آكادمی ملی المپیك و فدراسیون پزشكی، ورزشی تمرینات منظم و سنگینی را انجام می‌دهم و هم اكنون در شرایط بدنی بسیار مطلوبی قرار دارم.

وی دیدگاه مسوولان باشگاه پرسپولیس را نسبت به خودش مثبت دانست و افزود: با پروین در مورد وضعیت خود و تمریناتم صحبت كرده‌ام و وی در جریان كار من قرار دارد، برای حضور در پرسپولیس مشكلی ندارم هر چند كه هنوز با سوبل جلسه‌ای نداشته‌ام.

كاویانپور گفت: امیدوارم بتوانم با توجه به تمرینات پرفشاری كه انجام داده‌ام در بازی‌های نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم و نظر مثبت برانكو را جلب كرده و به تیم ملی دعوت شوم چرا كه آرزوی هر بازیكنی پوشیدن پیراهن ملی است.

وی كه در بازی چهار سال پیش ایران برابر بحرین عضو تیم ملی بوده است، درباره‌ی دیدار كشورمان برابر بحرین، گفت: بحرین تیم خوبی است و با توجه به سابقه‌ی بحرینی‌ها در حاشیه‌سازی، بازی مشكلی را با آنها خواهیم داشت اما توان بازیكنان ایرانی به مراتب بالاتر از بحرینی‌ها است و با توكل به خدا ایران به طور حتم پیروز آن دیدار سرنوشت‌ساز خواهد شد.