تبیان، دستیار زندگی
ساخت مجموعه‌های تلویزیونی با همکاری شبکه‌های دو و قرآن سیما، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی، در دستور کار ستاد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور قرار دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس

برنامه‌های ستاد کنگره شهدای روحانی تشریح شد

عقیلی

ساخت مجموعه‌های تلویزیونی با همکاری شبکه‌های دو و قرآن سیما، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی، در دستور کار ستاد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور قرار دارد.

دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه، با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس به اهم برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرهای نائین، خمینی شهر، بروجرد، شاهرود و برپایی نمایشگاه حضور روحانیت در 8 سال جنگ تحمیلی در دفتر نهاد ریاست جمهوری از جمله برنامه‌های این ستاد در هفته دفاع مقدس است.

یحیی عقیلی افزود: همچنین مراسم سخنرانی و خاطره‌گویی روحانیون رزمنده 8 سال دفاع مقدس، با همکاری اداره امور ایثارگران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های آتی این ستاد اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای روحانی در استان اصفهان با بیش از 500 شهید و همچنین برگزاری یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی و همدان از برنامه‌های آینده این ستاد است.

عقیلی ادامه داد: به راه‌اندازی ستاد‌های کنگره شهدای روحانی در 30 استان کشور که اعضای آن را ائمه جمعه و مدیران فرهنگی استان‌ها تشکیل می‌دهند، تا دو سال آینده به صورت استان به استان، یادواره شهدای روحانی را در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای روحانی در عملیات‌های مختلف، یادواره شهدای روحانی مدارس علمیه سراسر کشور و کنگره سراسری شهدای روحانی از دیگر برنامه‌های ستاد کنگره شهدای روحانی می‌باشد.

دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی تصریح کرد: تدوین آثار شهدای روحانی، چاپ کتاب‌های مربوط به شهدا، تهیه مجموعه آثار و دایره‌المعارف خاطرات و ساخت مجموعه‌های تلویزیونی شهدای روحانی در دستور کار این ستاد قرار دارد.

عقیلی در پایان گفت: راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی و آمایش و آمارگیری شهدای روحانی در تمامی عملیات‌های 8 سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ستاد است.