تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر تا پایان فصل در پرسپولیس ماندم جواب فردوسی‌پور را می‌دهم .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فردوسی پور مرا مسخره کرد

انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر تا پایان فصل در پرسپولیس ماندم جواب فردوسی‌پور را می‌دهم و او را مجبور می‌كنم كه از باشگاه عذرخواهی كند.

عباس انصاری فرد در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: دوست نداشتم در برنامه 90 حضور پیدا كنم چون می‌دانستم این برنامه به دنبال چه هدفی است. با وجود احترام خاصی كه برای مسئولان شبكه 3 قائل هستم اما متاسفانه برنامه 90 به یك شوی تلویزیونی تبدیل شده است كه بیگانه‌ها از آن استفاده می‌كنند.

وی افزود: باید این برنامه به فوتبال ما كمك كند نه این كه به ورزش ما ضربه بزند. اگر در این برنامه شركت نمی‌كردم می‌گفتند ترسو و فراری هستم به همین دلیل سعی كردم با مردم صحبت كنم كه با حركت عجیب و غریب مجری برنامه مواجه شدم.

انصاری فرد خاطرنشان كرد:‌ همه این برنامه را دیدند. من مورد تمسخر مجری قرار گرفته بودم كه هر وقت برنامه‌‌های من را می‌شنوید صحبت از پول می‌كرد. آیا واقعا این درست بود؟ من با این اتفاقات نگران فوتبال ایران هستم چرا كه نود و فردوسی پور با این كارها فوتبال را تخریب می‌كنند.

عباس انصاری فرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نظرخواهی برنامه 90 گفت: هیچ اشكالی ندارد. هر كه را دوست دارند می‌توانند در مقابل من قرار دهند اما در آخر فصل اگر در پرسپولیس ماندم جواب فردوسی‌پور را می‌دهم و مجبورش می‌كنم كه از باشگاه عذرخواهی كند. در آستانه دربی از هواداران و بازیكنان می‌خواهم كه مراقب این افراد و حاشیه‌ها باشند.

وی تاكید كرد: لبخندها و كارهای فردوسی پور می‌توانست به تیم ما ضربه بزند و خوشبختانه در برنامه شب گذشته 90 اجازه خودنمایی زیاد به فردوسی‌پور ندادم.

انصاری‌فرد در خصوص هشدار به كرانچار اظهار داشت: من هرگز نگفتم كه كرانچار یك بازی دیگر فرصت دارد. او باید با تمركز بیشتر و استفاده از پتانسیل پرسپولیس تیم را به جایگاه مناسب برساند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص دیدار با علی سعیدلو عنوان كرد: دیدار بسیار خوبی داشتیم. سعیدلو به من گفت با قدرت به كارت ادامه بده و به حواشی‌ كاری نداشته باش.

انصاری فرد و کاشانی

وی یادآور شد: برخی از افرادی كه در جریان دیدار فوتسال ایران و برزیل خط می‌گرفتند و علیه من شعار می‌دادند در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی دستگیر شدند. آنها خودشان اعلام كردند برخی‌ها به من گفتند علیه شما شعار دهیم.

انصاری‌فرد ادامه داد: برای من جای تعجب دارد كه در بازی فوتسال ایران و برزیل كه به دعوت ترابیان و كفاشیان به ورزشگاه رفته بودم چرا باید این بی‌احترامی‌ها به من شود. فكر می‌كنم همه متوجه شدند آقایان برای من نقشه كشیده‌اند.

وی در خصوص دیدار با حبیب كاشانی گفت: دیدار بسیار خوبی با كاشانی داشتم و سعی كردم درباره مسائل مختلف با او صحبت كنم مخصوصا شرایط حساس دربی برای من بسیار مهم بود. خوشبختانه كاشانی با خلوص نیت در این جلسه به من كمك كرد و امیدوارم در آینده ارتباط ما نزدیك‌تر شود.

انصاری‌فرد در پایان در خصوص بازی روز جمعه مقابل پیكان گفت: ‌می‌توانیم با 3 امتیاز شیرین به صدر جدول نزدیك شویم. من هنوز به این تیم امیدوار هستم و می‌دانم اگر بخواهیم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری