تبیان، دستیار زندگی
انتشار ویژه نامه اینترنتی «میراث جاوید» در تبیان هرمزگان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ویژه نامه الکترونیکی میراث جاوید در پایگاه اینترنتی تبیان هرمزگان منتشر شد. محمد شکوه مدیر روابط عمومی و مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اعلام..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه نامه اینترنتی «میراث جاوید» در تبیان هرمزگان

ویژه نامه میراث جاویدان در تبیان هرمزگان

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ویژه نامه الکترونیکی "میراث جاوید" در پایگاه اینترنتی تبیان هرمزگان منتشر شد.

محمد شکوه مدیر روابط عمومی و مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: ترویج اصول و اهداف رزمندگان در مقابله با دشمن متجاوز بعثی یکی از اصلی ترین وظائف متولیان امور فرهنگی در عصر حاضر است، چرا که اکنون در برهه ای از زمان قرار داریم که استکبار با جنگ نرم به سراغ اندیشه های جوان مسلمان ایرانی آمده و سعی دارد با زیر سوال بردن ارزش‌ها به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با بیان اینکه دفاع فرزندان و دلیرمردان در طول هشت سال جنگ تحمیلی تحت هدایت هوشمندانه حضرت امام (ره) می تواند امروز به عنوان الگویی چراغ راه جوانان عزیز باشد، تصریح کرد: در زمان جنگ و در شرایطی که دشمن فکر می‌کرد انقلاب نوپای ایران اسلامی توان مقابله با لشکر تا دندان مسلح عراق را ندارد مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند و امروز هم رمز استقامت مردم و پایداری از نظام، پیروی از ولایت فقیه و تبعیت از روحانیت معظم است، چرا که حضرت امام (ره) فرمودند: "پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد".

وی با اشاره به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برگزاری جلسات مختلف و هدفمند گفتمان دینی، تولید نرم افزار متناسب با این هفته و چاپ و انتشار پوستر و بروشور از جمله اقداماتی است که به لطف خدا در حال اجرا و عملیاتی کردن آن هستیم.

شکوه گفت: به همین مناسبت ویژه نامه الکترونیکی"میراث جاوید" تهیه و در پایگاه اینترنتی تبیان هرمزگان به آدرس: www.tebyan-hormozgan.ir منتشر شده است.

وی به محتوای این ویژه نامه اشاره کرد و گفت: علل تجاوز عراق و شروع جنگ تحمیلی، سوابق درگیری ایران و عراق، مناطق جنگی، کلام رهبر، سپاه نهادی مقدس، سوختگان وصال، آزادی خرمشهر به روایت تصویر، نوای جبهه و نماهنگ از جمله مواردی است که در حال حاضر در این ویژه نامه قرار گرفته است.

شکوه گفت: این ویژه نامه در طول هفته دفاع مقدس به روز رسانی می شود.

تنظیم: هومن بهلولی