تبیان، دستیار زندگی
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی برج سوزان، کبوتر جلد چه کوله، دیواره شمالی، یکی از میان ما، هموطنان، همشاگردی‌ها و... در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف تلویزیون روی آنتن می‌رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم تحسین شده کن در تلویزیون

نمایی از فیلم سینمایی هموطنان

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی برج سوزان، کبوتر جلد چه کوله، دیواره شمالی، یکی از میان ما، هموطنان، همشاگردی‌ها و... در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف تلویزیون روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "برج سوزان" پنجشنبه دوم مهرماه ساعت 22:40 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم آلمانی را راینر متسوتانی با بازی استفان لوکا، سیلکه بودنبندر و کلاوس. برندت سال 2007 ساخت. "برج سوزان" داستان زندگی دختر رئیس آتش نشانی است که در رستوران برج مخابراتی کار می‌کند و بر اثر اتصال سیم‌های برق برج آتش می گیرد.

فیلم تلویزیونی "کبوتر جلد چه کوله" جمعه سوم مهر ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. فیلم محصول گروه حماسه و دفاع شبکه یک است که به تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان و کارگردانی اسماعیل فلاحپور تهیه شده و در آن اصغر همت، قاسم زارع، گلاره عباسی و احمد کاوری بازی کرده اند و داستان درباره دو برادر شیرازی است که متهمند به خاطر کبوتر شهیده شده‌اند.

فیلم سینمایی"دیواره شمالی" پنجشنبه دوم مهرماه ساعت 23:50 روی آنتن شبکه دو می‌رود. این فیلم آلمانی را فیلیپ اشتولزل سال 2008 با بازی بنو فومن، فلوریان لاکس، جانا واکالک و  گرگ فردریش به مدت 126 دقیقه ساخت. "دیواره شمالی" درباره تونی و آندریس دو کوهنورد آلمانی است که توانسته‌اند بسیاری از دیواره‌های مشکل را فتح کنند.

فیلم تلویزیونی "یکی از میان ما" به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلایی جمعه سوم مهرماه ساعت 17:30 از شبکه دو پخش می‌شود. در این فیلم بیژن امکانیان، بابک انصاری، امیرحسین مدرس، علیرام نورایی و اسماعیل سلطانیان در آن بازی کرده اند. داستان درباره حضور یک عاما نفوذی در یکی از محورهای عملیاتی حساس و مهم جبهه است.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی برج سوزان، کبوتر جلد چه کوله، دیواره شمالی، یکی از میان ما، هموطنان، همشاگردی‌ها و... در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف تلویزیون روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی "توطئه اشلون" پنجشنبه دوم مهرماه ساعت 20:15 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم آمریکایی را گرگ مارکز سال 2009 با نقش‌‌آفرینی شین وست، ادوارد برنز و وینگ ریمز ساخت. داستان فیلم درباره یک مهندس کامپیوتر است که یک تلفن همراه آخرین مدل و گرانقیمت از طرف شخصی ناشناس دریافت می‌کند.

فیلم تلویزیونی "اشتباه محض" جمعه سوم مهرماه ساعت 9:45 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم را منوچهر هادی با حضور آرش مجیدی، شهره لرستانی، رضا بابک و شهین تسلیمی ساخت. داستان درباره مرگ همسر یک جوان در حادثه رانندگی است. مرد که قبلاً شاهد تهدیدهای تلفنی فردی ناشناس نسبت به ازدواج با همسرش بوده به دختر خاله خود مظنون می‌شود.

فیلم سینمایی "حماسه مجنون" جمعه سوم مهرماه ساعت 23 روی آنتن شبکه سه می‌رود. این فیلم را جمال شورجه ساخته و در آن جهانبخش سلطانی، جعفر دهقان، جواد هاشمی و حسن عباسی بازی کرده اند. پس از تصرف مهران فرمانده کل قوا دستور آزادسازی شهر را صادر می‌کند و قرار می‌شود حاج احمد توجه نظامیان عراقی را جلب کند و...

فیلم سینمایی "هموطنان" یا "روزهای افتخار" ساخته رشید بوغریب جمعه سوم مهر ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار پخش می‌شود. فیلم محصول سال 2006 الجزایر، فرانسه، مغرب و بلژیک است و بوغریب آن را بر اساس فیلمنامه خودش و اولیویه لورل با بازی جمال دبوز، سامی ناصری و سامی بو اجیله ساخت.

داستان "هموطنان" در جنگ جهانی دوم روی می دهد؛ زمانی که نیروهای فرانسه با کمبود نیروی انسانی رو به رو هستند و چهار سرباز آمریکایی برای کمک به آزادی فرانسه به آنها می پیوندند. این فیلم نامزد جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان اسکار 2007 و برنده جایزه بهترین گروه بازیگران از جشنواره کن 2006 شد. سه میلیون نفر در فرانسه فیلم را دیدند.

فیلم تلویزیونی "همشاگردی‌ها" ساخته جواد مزدآبادی جمعه سوم مهر ساعت 14:20 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. داستان درباره یک معلم است که بعد از آمدن به تهران متوجه می‌شود برادرش درگیر مشکلات زیادی شده است. تا اینکه شاگردان قدیمی او به کمکش می‌آیند. حسن اسدی، شهرام عبدلی، شهره سلطانی، مهدی امینی‌خواه، حشمت آرمیده و... بازیگران فیلم هستند.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی