تبیان، دستیار زندگی
چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شیراز شب گذشته با نمایش فیلم « یك تكه‌نان» در تالار حافظ این شهر آغاز شد.  ایسنا- محمدمهدی حیدریان معاونت سینمایی وزارت ارشاد در آیین افتتاح جشنواره یاد شده گفت: سینما باید با زبان بین‌ال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جای حاتمی کیا در جشنواره خالی است


چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شیراز شب گذشته با نمایش فیلم « یك تكه‌نان» در تالار حافظ این شهر آغاز شد.

ایسنا- محمدمهدی حیدریان معاونت سینمایی وزارت ارشاد در آیین افتتاح جشنواره یاد شده گفت: سینما باید با زبان بین‌المللی و بدون تعصب حرف خود را بزند و با فصل مشترك مردم یعنی «فطرت» با آنها ارتباط برقرار كرد.

وی با بیان اینكه با استقرار دائمی جشنواره طنز درصدد حمایت از تولیدات این نوع سینما هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیك بتوانیم شیراز و فارس را به عنوان مراكز تولید سینما و تاثیرگذار داشته باشیم.

انصاری لاری استاندار فارس نیز در این آیین از حامیان مالی جشنواره تشكر كرد و گفت: امیدوارم جشنواره فیلم فجر امسال برای همیشه ماندنی شود و منحصر به این 4 سال نباشد.

در پایان این برنامه ار زحمات سینمایی احمدرضا درویش توسط معاونت سینمایی وزارت ارشاد نیز تجلیل به عمل آمد.

احمدرضا درویش پس از دریافت لوح تقدیر و جوایز خود خطاب به تماشاگران و مسئولان سینمایی كشور گفت: جای حاتمی‌كیا در جشنواره خالی است و تأثر قلبی خود را از عدم حضور او اعلام می‌كنم.

بر پایه این گزارش امروز فیلم‌های تنهایی باد  ساخته وحید موسائیان،‌حیات غلامرضا رمضانی و خواب تلخ  محسن امیریوسفی، به نمایش گذاشته می‌شود.