تبیان، دستیار زندگی
حوزه علمیه خراسان در فراخوانی از پژوهشگران حوزوی خواست تا در رابطه با اصلاح الگوی مصرف مقالات خود را ارایه دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان مقاله با عنوان اصلاح الگوی مصرف
فراخوان مقاله با عنوان اصلاح الگوی مصرف

حوزه علمیه خراسان در فراخوانی از پژوهشگران حوزوی خواست تا در رابطه با اصلاح الگوی مصرف مقالات خود را ارایه دهند.

حجت‌الاسلام سید حمید علوی، مدیر پژوهش معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان به خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت: همایش اصلاح الگوی مصرف در اواخر اسفند ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود و پژوهشگران حوزه می‌توانند مقالات خود را تا 30 آذر ماه به دبیرخانه این همایش تحویل دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مقالات باید جنبه نوآوری و ترجیحاً کاربردی داشته و در همایش‌ها ارایه و یا در نشریات چاپ نشده باشد خاطرنشان کرد: از آنجا که قرار است بازخورد این همایش در قالب توصیه‌های راهبری به مراکز علمی، ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف منعکس گردد، مقالاتی که ضمن توصیف و آسیب‌شناسی وضع موجود به بیان راهبرد و پیشنهادهای عینی و عملی برای برون رفت از مصرف‌زدگی و اصلاح الگوی مصرف بپردازد، امتیاز ویژه دریافت خواهند نمود.

وی با بیان اینکه مقالات باید در حداقل 15 صفحه با فونت بدر ارایه شود اظهار داشت: موضوعات پیشنهادی مقالات حول 5 عنوان اصلاح الگوی مصرف، الگوی مصرف در قرآن، نهج‌البلاغه، احادیث و سیره، وظایف اصلاح الگوی مصرف، اسراف و اصلاح الگوی مصرف در خانواده، محیط بهداشتی و اداری، حامل‌‌های انرژی، شهر و ساختمان‌سازی می‌باشد.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مدرسه علمیه عالی نواب  مشهد در همایش مذکور گفت: پژوهشگران می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در مدرسه عالی نواب مشهد ارسال کنند.

گفتنی است پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 2008492-0511 و نمابر 2230368-0511 تماس گرفته و آثار خود را به نشانی اینترنتی eslah.olgooye.masraf2@gmil.com  ارسال نمایند.