اینترنت و فیلم‌هایی مانند پارك ژوراسیك و شركت هیولاها منجر به انفجاری در انیمیشن کامپیوتری شدند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انیمیشن كامپیوتری

انیمیشن كامپیوتری

انیمیشن كامپیوتری

اینترنت و فیلم‌هایی مانند پارك ژوراسیك و شركت هیولاها منجر به انفجاری در انیمیشن كامپیوتری شدند.

شكل بالا دایناسورهایی را نشان می‌دهد كه توسط كامپیوتر ساخته شده‌اند. انیماتورها شكل اصلی دایناسور را با استفاده از چارچوب سیمی می‌سازند و وقتی از طرح شدند، به آن رنگ و سایه می‌افزایند.

 انیمیشن كامپیوتری مانند كتاب‌های flicker عمل می‌كند . فیلم‌های متحرك‌سازی شده، عموما در هر ثانیه ٢٤ نقاشی یا فریم را نشان می‌دهند. فقط تصور كنید كه برای یك كارتون ده دقیقه‌ای چند تا تصویر مورد نیاز است. این كار به تعداد بسیار زیادی كپی‌برداری نیاز دارد! در اینجاست كه انیمیشن كامپیوتری بسیاری از وظایف تكراری خسته كننده را برعهده می‌گیرد.انیمیشن كامپیوتری

اصول انیمیشن كامپیوتری كه ما امروزه با آن كار می‌كنیم، در طول هفتاد سال گذشته توسعه یافته و كامل شده‌است. پیشرفت عمده در انیمیشن در دهه ١٩٣٠ و در استودیوهای والت‌دیزنی اتفاق افتاد. در آن روزها هر فریم به وسیلهانیمیشن كامپیوتری

دست رسم می‌شد – كه این كار به فیلم بسیار زیادی نیاز داشت. بنابراین تكنولوژی دیجیتال به سرعت جایگزین متد قدیمی شد.

برنامه‌های نرم‌افزاری بسیاری در رابطه با انیمیشن، برای كامپیوتر خانگی شما وجود دارد. نرم‌افزارهای امروزه آنقدر قوی هستند كه هر كسی كه كمی صبر و حوصله داشته باشد می‌تواند با دنبال كردن دوره‌های فشرده ساده (tutorials) كمی راجع به انیمیشن كامپیوتری بیاموزد. اگر شانس داشتن یك كامپیوتر خانگی به همراه اینترنت را دارید، خودتان امتحان كنید.