تبیان، دستیار زندگی
تمبر بزرگداشت هفته کتاب با آرم ثابت ، طبق هماهنگی مقدماتی صورت گرفته بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای تمبر وزارت پست، همزمان با ایام برگزاری هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران رونمایی می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از اولین تمبر بزرگداشت هفته کتاب
نمایشگاه کتاب

"تمبر بزرگداشت هفته کتاب" با آرم ثابت ، طبق هماهنگی مقدماتی صورت گرفته بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای تمبر وزارت پست، همزمان با ایام برگزاری هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران رونمایی می‌شود.

"تمبر بزرگداشت هفته کتاب" با آرم ثابت ، طبق هماهنگی مقدماتی صورت گرفته بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای تمبر وزارت پست، همزمان با ایام برگزاری هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران رونمایی می‌شود.دبیر هفدهمین دوره هفته کتاب در پنجمین جلسه هماهنگی اعضای ستاد، با اعلام این خبر ، خواستار ارائه هرچه زودتر طرح‌ها و برنامه‌های نهادها و سازمان‌های مشارکت کننده در این خصوص شد."محمد الهیاری فومنی" افزود: شعار این دوره از هفته کتاب و پوستر در حال طراحی و بررسی است که در جلسه آینده به‌ عنوان دستور جلسه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.وی گفت:‌ با ایجاد تغییراتی در برنامه‌های این دوره از هفته کتاب، در پی افزایش سطح کیفی فعالیت‌ها و مشارکت‌ نهادها هستیم که حمایت از طرح‌ها و برنامه‌ها با موضوع کتابخوانی و ترویج آن بین اقشار مختلف جامعه از اولویت‌های این دوره به شمار می‌آید.

در این جلسه به برنامه‌های بخش بین‌الملل ستاد برگزاری مبنی بر برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در محل رایزنی‌های فرهنگی و رونمایی از کتاب‌های برجسته ایرانی تأکید شد.

همچنین در این جلسه، جزییات برنامه‌های پیشنهادی نهادهای عضو ستاد مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آن می‌توان به برنامه‌های شهرداری کانون مساجد، دفتر شعر جوان و ... در سراسر کشور اشاره کرد. هفدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.