تبیان، دستیار زندگی
درخشش فنایی ، اخراج رهبری فرد تیم فوتبال اشتورم گراتس اتریش که برای برپای اردویی دوازده روزه به جزیره کیش سفر کرده است درسومین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران شکست خورد. در این دیدار که از ساعت 18 دیروز در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اشتورم گراتس مقابل پرسپولیس هم شکست خورد

درخشش فنایی ، اخراج رهبری فرد


تیم فوتبال اشتورم گراتس اتریش که برای برپای اردویی دوازده روزه به جزیره کیش سفر کرده است درسومین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران شکست خورد.

در این دیدار که از ساعت 18 دیروز در ورزشگاه المپیک جزیره کیش آغاز شد تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 برصفر حریف اتریشی خود را شکست دهد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم راینر سوبل سرمربی آلمانی سرخپوشان با تغییراتی که در تیمش انجام داد اکثر بازیکنانش را تعویض کرد تا با ترکیبی جوانتر به میدان برود. در این نیمه پژمان جمشیدی در دقیقه 65 گل اول بازی را با ثمر رساند اما دو دقیقه بعد با سرنگون کردن مدافع حریف یک ضربه پنالتی را به اشتورم گراتس داد که داود فنایی با واکنشی دیدنی این ضربه را مهار کرد. دقایقی بعد بهروز رهبری فرد کاپیتان پرسپولیس که در نیمه دوم به میدان امده بود با خطاروی مهاجم اشتورم گراتس سبب شد تا محسن ترکی داور این دیدارضمن دادن کارت زرد دوم و سپس کارت قرمز به او دومین ضربه پنالتی را به سود حریف اعلام کند اما این بار هم داود فنایی که در نیمه دوم جانشین فرشید کریمی شده بود ضربه بازیکن اشتورم گراتس را مهار کرد.

در دقایق باقی مانده پرسپولیس 10 نفره زیر فشار حملات تیم اشتورم گراتش قرار گرفت اما با دفاعی منطقی توانست حملات حریف را خنثی کند.

در حالی که اشتورم گراتس برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد رضا جباری که زمینه ساز گل اول شده بود این بار با پاسی دقیق و زیبا مقداد قباخلو را در موقعیت گل قرارداد که این مهاجم جوان پس از جا گذاشتن دروازه بان اشتورم گراتس گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

راینر سوبل دراین دیدار از تمامی بازیکنانش استفاده کرد و تنها کریم باقری و پژمان جمشیدی 90 دقیقه بازی کردند و سایر بازیکنان تعویض شدند.

تیم فوتبال اشتورم گراتس که از هفته پیش اردوی آمادگی خود را در جزیره کیش برپا کرده است در اولین دیدار منتخب کیش را 2 بر1 شکست داد. این تیم در دومین دیدار با یک گل مغلوب استقلال شد و در سومین دیدار هم به پرسپولیس باخت.