تبیان، دستیار زندگی
«من بن لادن نیستم » به كارگردانی احمد طالبی‌نژاد در بخش مهمان و مسابقه فیلم‌های اول و دوم بیست و سومین جشنواره فیلم فجر در روز سوم در سینما صحرا به نمایش در می‌آید. ایسنا- این فیلم در جشنواره كودك اصفهان، مهرماه اولین نمایشش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«من بن لادن نیستم» در سومین روز جشنواره فیلم فجر


«من بن لادن نیستم » به كارگردانی احمد طالبی‌نژاد در بخش مهمان و مسابقه فیلم‌های اول و دوم بیست و سومین جشنواره فیلم فجر در روز سوم در سینما صحرا به نمایش در می‌آید.

ایسنا- این فیلم در جشنواره كودك اصفهان، مهرماه اولین نمایشش را داشت و درباره مهاجر افغانی كه در ایران ازدواج كرده و صاحب دختری سه ساله است، همانند دیگر افغانی‌ها كه كارت اقامت دائم ندارند، ناگزیر است تا پایان سال 2004 ایران را ترك كند، مأموری در تعقیب اوست «لطیف» ناگزیر وارد مدرسه‌ای درجنوب شهر شده و عده‌ای از دانش‌آموزان را به گروگان می‌گیرد.

«من بن لادن نیستم» به نویسندگی احمد طالبی‌نژاد و حسین قناعت براساس داستانی نوشته ی علیرضا معتمدی است و در آن قربان نجفی غلامحسین لطفی - كتانه افشارزاده - قاسم زارع - فرهاد اصلانی - ابراهیم آبادی به ایفای نقش می‌پردازند. و تهیه كننده آن زنده یاد محمدرضا سرهنگی است.

سایر عوامل فنی «من بن لادن نیستم» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سكوت - صدابردار: سیامك نیازی تدوین: بهزاد مصلح - موسیقی: حامد پورساعی طراح صحنه و لباس: لادن كنعانی.