تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پرسپولیس كه تیمش با كسب یك نتیجه ناامید كننده دیگر هواداران را خشمگین كرد در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منتظر پرسپولیس تازه باشید

کرانچار از پرسپولیس می گوید

سرمربی پرسپولیس كه تیمش با كسب یك نتیجه ناامید كننده دیگر هواداران را خشمگین كرد در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد اعتراض هواداران به کادر فنی با توجه به نمایش پرسپولیس کاملا طبیعی است.

به نقل از فوتبال ایران، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی به انتقاد از اشپیتیم آرفی پرداخت. بازیکنی که به اصرار مدیرعامل در ترکیب تیم قرار گرفت اما در اولین بازی 90 دقیقه ای خود در لیگ چندان خوب بازی نکرد. زلاتکو که با پیراهن خیس ناشی از نیم ساعت تحمل باران شدید در کنار زمین به سالن کنفرانس آمد ، خیلی سریع سراغ اصل موضوع رفت و گفت: مهم ترین مشکل پرسپولیس نداشتن یک مهاجم تمام عیار و گل زن است که باید هر چه سریع تر این مشکل را برطرف کنیم.

کرانچار

ما به اشپیتیم بازی دادیم اما او هم  در این دیدار نتوانست انتظارات ما را بر آورده کند و موقعیت های بسیار زیاد و حساسی را از دست داد. او با اشاره به تغییراتی که در ترکیب تیم داده ، اعلام کرد که از بازیکنان جانشین نیز خیلی راضی نیست گرچه استثنائا او از نمایش شیری راضی بود.

وی گفت : در دیدار مقابل راه آهن تمام تلاش خود را کردیم تا با ایجاد تغییراتی در ترکیب تیم مشکلات گذشته را برطرف کنیم اما متاسفانه موفق نبودیم. البته  ما در غیاب او از شیری استفاده کردیم و او با بازی بسیار زیبا و با کیفیت خود تمام انتظارات ما را برآورده ساخت.

کرانچار با اشاره به خارج شدن نام شیث رضایی و بادامکی از لیست 18 نفره پرسپولیس اظهار کرد:بادامکی محروم بود و  برخلاف تصور خبرنگاران با شیث رضایی هیچ مشکلی ندارم اما این بازیکن باید توانایی خود را به کادر فنی نشان دهد.

کرانچار سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

توانایی های بالای شیث، نظر شما خبرنگاران است ولی با توجه به وضعیت او فعلا اعتقادی به استفاده از رضایی ندارم. سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتراض هواداران به نحوه بازی این تیم گفت: رفتار تماشاگران به خاطر نتیجه بازی است و این موضوع از دید من کاملا طبیعی بود.

مطمئن باشید به زودی وضعیت پرسپولیس بهتر خواهد شد و هواداران به زودی از وضعیت تیم خود راضی خواهند شد. سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار مقابل استقلال گفت: برای صحبت در خصوص این دیدار بسیار زود است و ما در حال حاضر به بازی مقابل پیکان می اندیشیم اما به هواداران قول خواهم داد در دیدار دربی پرسپولیس تازه را خواهند دید.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری