تبیان، دستیار زندگی
جشنواره بین‌المللی نویسندگان آمریكا 26 سپتامبر سال جاری با حضور 75 نویسنده و مترجم از سراسر جهان برگزار می‌شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره بین المللی نویسندگان

جشنواره بین‌المللی نویسندگان در آمریكا برگزار می‌شود

جشنواره بین المللی نویسندگان

خبرگزاری فارس: جشنواره بین‌المللی نویسندگان آمریكا 26 سپتامبر سال جاری با حضور 75 نویسنده و مترجم از سراسر جهان برگزار می‌شود.

جشنواره یك روزه نویسندگان جهان امسال با حضور بیش از 70 نویسنده از سراسر جهان برگزار می‌شود.

این جشنواره در نوع خود یكی از بزرگترین گردهمایی نویسندگان صاحب‌سبك و صاحب قلم جهان است كه به منظور تبادل نظر و آشنایی هر چه بیشتر اهل قلم در این كشور برگزار می‌شود.

این مراسم روز 26 سپتامبر 2009 از ساعت 10 صبح تا 6 عصر برگزار خواهد شد و نشست‌ها و جلسات سخنرانی با حضور چهره‌های شاخص ادبیات از جمله برنامه‌های این مراسم است.

بنا به گفته روزنامه واشنگتن پست نویسندگانی چون «سابیا كمیر» نویسنده رمان « نسخ آبی»، «ژولیا وارز» نویسنده كتاب «بازگشت به مبدا» ، « دیوید بلاچی» صاحب كتاب «اولین خانواده»، «دان بلز» نویسنده «جنگ در آمریكا: داستان انتخابات ریاست جمهوری آمریكا»و «ماری براید» با كتاب «ماجراجویی یك مرده» از جمله نویسندگان دعوت شده از سوی این روزنامه به این مراسم هستند.

این روزنامه فهرستی از نویسندگان مدعو در این مراسم را با معرفی بهترین آثارشان اعلام كرده است.

در میان این فهرست نام شخصیت‌هایی چون «كن برنز»، «داگلاس برینكلی»، «پاتریك كرمن»، «لی چایلد»، «ماری جین كلارك»، «مارگارت كول»، «میكائیل كانلی»، «شارون كرسچ»، «ژانت دیاز»، «پائولا دین»، «كیت دیكاملا»، «كریستیان داونی» و «تونی دیترلایز» به چشم می‌خورد.

جشنواره یك روزه نویسندگان در آمریكا روز 26 سپتامبر به مدت 8 ساعت  برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس

تنظیم:بخش ادبیات تبیان