تبیان، دستیار زندگی
رئیس دارالقرآن‌الكریم اداره‌كل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مسابقه قرآنی «نورٌ علی نور» ویژه خانواده‌های قرآنی در این استان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه ای برای قرآن دوستان قمی

فرقان

رئیس دارالقرآن‌الكریم اداره‌كل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مسابقه قرآنی «نورٌ علی نور» ویژه خانواده‌های قرآنی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایكنا) در قم، حجت‌الاسلام «سیدجواد عظیمی» رئیس دارالقرآن الكریم قم امروز دوشنبه 30 شهریورماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مسابقه قرآنی «نورٌ علی نور» به صورت خانوادگی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به صورت انفرادی نمی‌توانند در این مسابقه شركت كنند.

وی با اشاره به غیرحضوری‌بودن این مسابقه قرآنی افزود: در حال حاضر بیش از پنج هزار مجموعه سئوال و پاسخنامه بین علاقه‌مندان توزیع شده و پیش‌بینی می‌شود كه بیش از 20 هزار نفر در این مسابقه شركت كنند.

رئیس دارالقرآن‌الكریم اداره‌كل تبلیغات اسلامی استان قم مهلت ارسال پاسخنامه را ششم مهرماه اعلام كرد و گفت: علاقه‌مندان باید پاسخنامه این مسابقه را به اداره‌كل تبلیغات اسلامی قم، واقع در بلوار جمهوری اسلامی نبش كوچه شش ارسال كنند.

حجت‌الاسلام عظیمی اظهار كرد: پاسخنامه‌های دریافتی به صورت دقیق ارزیابی می‌شود و جوایز برندگان نیز به مناسبت میلاد با بركت كریمه اهل‌بیت(س) در دهه كرامت اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت: در این مسابقه به 30 خانواده قرآنی جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

یادآور می‌شود این مسابقه قرآنی توسط دارالقرآن‌الكریم و با همكاری امور مساجد اداره‌كل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.


تنظیم برای تبیان: شکوری