تبیان، دستیار زندگی
فوتبال باشگاه هاى اسپانیا - رئال مادرید همچنان در تعقیب بارسلونا تیم رئال مادرید با پیروزى مقابل تیم نومانسیا همچنان پس از تیمبارسلونا در مکان دوم جدول رده بندى مسابقات فوتبال قهرمانى دسته اولباشگاه هاى اسپانیا قرار دارد. به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی رئال،شکست میلان و توقف بایرن

فوتبال باشگاه هاى اسپانیا - رئال مادرید همچنان در تعقیب بارسلونا

تیم رئال مادرید با پیروزى مقابل تیم نومانسیا همچنان پس از تیمبارسلونا در مکان دوم جدول رده بندى مسابقات فوتبال قهرمانى دسته اولباشگاه هاى اسپانیا قرار دارد.

به گزارش خبرگزارى رویترز از مادرید ، در این دیدار که از هفته بیستو یکم رقابت هاى فوق و در زمین تیم نومانسیا برگزار شد ، تیم رئال مادریددر حالى با نتیجه ? بر یک میزبان خود را شکست داد که تیم نومانسیا یکضربه پنالتى را در دقیقه ?? توسط " تونت " از دست داد.

" دیوید بکهام " در دقیقه ?? و " سالگادو "?? براى تیم رئالمادرید و " لوپز "?? براى تیم نومانسیا گلزنى کردند.

فوتبال باشگاه هاى ایتالیا - یوونتوس همچنان صدرنشین باقى ماند

تیم یوونتوس با پیروزى مقابل تیم آتالانتا همچنان درصدر جدول رده بندىمسابقات فوتبال قهرمانى دسته اول باشگاه هاى ایتالیا باقى ماند.

به گزارش خبرگزارى رویترز از رم ، تیم یوونتوس یکشنبه شب در هفته بیستو یکم پیکارهاى فوق در زمین تیم آتالانتا و در حضور بیش از?? هزارتماشاگر با نتیجه ? بر یک میزبان خود را شکست داد.

" اولیویرا " در دقیقه ?? و " دلپیه رو "?? از روى نقطه پنالتى?? به اشتباه براى تیم آتالانتا گلزنى +براى تیم یوونتوس و " تورام "?کردند.

در دیگر دیدارهاى دیشب تیم آث میلان در ورزشگاه سنسیرو یک بر صفرمغلوب تیم بولونا شد ، آ اس رم با نتیجه ? بر? از سد تیم مسینا گذشتلچه با یک گل بر تیم برشیا پیروز شد ، کالیارى با همین نتیجه بر تیمفیورنتینا غلبه کرد ، اینترمیلان ? بر صفر پالرمو را شکست داد ، رجینادر زمین خود? بر یک لازیو را برد و دیدار تیم هاى سامپدوریا با سیه نا بهتساوى یک بر یک رسید.

فوتبال باشگاه هاى آلمان - بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین متوقف شد

تیم بایرن مونیخ پیشتاز رقابت هاى فوتبال قهرمانى دسته اول باشگاه هاىآلمان در هفته نوزدهم این مسابقات مقابل تیم هرتابرلین متوقف شد.

به گزارش خبرگزارى رویترز از فرانکفورت ، در این دیدار که یکشنبه شبدر زمین تیم هرتابرلین برگزار شد ، دو تیم در پایان ?? دقیقه تلاش به

تساوى بدون گل رسیدند.

در دیگر دیدار دیشب تیم وردربرمن مقابل تیم هانزاروشتوک به برترى?بر? رسید.

فوتبال حذفى باشگاه هاى انگلیس - چلسى به دور پنجم رسید

در ادامه دور چهارم مسابقات فوتبال جام حذفى باشگاه هاى انگلیس تیمچلسى مقابل تیم بیرمنگام به برترى دست یافت .

به گزارش خبرگزارى رویترز از لندن ،تیم چلسى در این دیدار که یکشنبه شبدر زمین تیم خود برگزار کرد با نتیجه ? بر صفر بر تیم بیرمنگام چیره شدو به دور پنجم گام گذاشت .

" روبرت هوت " در دقیقه ? و " جان ترى "?? براى تیم چلسى در ایندیدار گلزنى کردند.