تبیان، دستیار زندگی
برنامه نود از امشب دوباره روی آنتن می‌رود تا فردوسی‌پور دوباره نبض فوتبال کشور را به دست بگیرد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت پرسر‌وصدای 90

عادل فردوسی پور و برنامه نود

برنامه نود از امشب دوباره روی آنتن می‌رود تا فردوسی‌پور دوباره نبض فوتبال کشور را به دست بگیرد

به نقل از خبرآنلاین؛ دوری چندماهه عادل فردوسی‌پور از کادر تلویزیون برخلاف دیگر مجریان صدا و سیما نه تنها او را از ذهن هواداران فوتبال در ایران دور و محو نکرد که به محبوبیت او هم اضافه کرد. این اتفاق، برهانی مستدل در پس خود داشت. دلیلی محکم که تأثیر فراوانی در حذف رئیس سازمان تربیت‌بدنی داشت.

شاید آن روز که مدیران سازمان تربیت بدنی تصمیم به بایکوت 90 گرفتند، حدس نمی‌زدند این تصمیم تا چه اندازه آنها را در ورزش  فوتبال منزوی می‌کند؛ تا همه اهالی فوتبال در جهتی مخالف، به حمایت از فردوسی‌پور برخاسته و سازمان ورزش را بازخواست کنند. جریانی که علی‌آبادی و روابط عمومی جوان او را تنها کرد تا با حمایت مردم، 90 همراه با لیگ پیش برود.

تأخیر در پخش 90 در فصل تازه لیگ برتر، پرسشی اساسی را در ذهن مردم ایجاد کرد که آیا این برنامه با توجه به اتفاقات فصل قبل، پخش می‌شود؟ تردیدی که اتفاقات سیاسی و شایعه‌های موجود که هر روز دامنه و حجم بیشتری می‌گرفت، آن را پررنگتر می‌کرد.

برنامه نود

اخبار پیرامون عادل آنقدر گسترده شد که سرانجام رئیس سازمان صدا و سیما مجبور شد در برنامه‌ای زنده وعده پخش این برنامه را در آینده‌ای نزدیک بدهد. خبری که خیلی زود توسط خود او هم تأیید شد تا سرانجام، شمارش معکوس فوتبالدوستان به صفر نزدیک شود.

برنامه‌ای که دوست و دشمن در روزهای نبودش خلأ آن را احساس کردند، از امشب دوباره روی آنتن می‌رود تا فردوسی‌پور دوباره نبض فوتبال کشور را به دست بگیرد. فردوسی‌پور در این مدت حقایق فراوانی را درک کرده که بدون تردید مهمترین پیامد آن حرکت در همان راهی است که چنین محبوبیتی را برای او به دنبال داشته.

او در اولین برنامه‌ بعد از آن تنش بزرگ و با حدود 3 میلیون پیامکی که برای او آمد دانست مردم تا چه اندازه شیوه‌‌اش را برای واکاوی واقعیت در این فوتبال دوست دارند و نمی‌خواهند مجری توانمند  را بی‌اثر ببینند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری