تبیان، دستیار زندگی
فرهنگ در حضور خاتمی مراسم تقدیر از برگزیدگان ایرانی چهارمین جشنواره خوارزمی در تهران موفقیت کاریکاتوریست ایرانی در برزیل ضیافت افطار اصحاب فرهنگ در حضور خاتمی تهران – آقای خاتمی دیشب در ضیافت افطار با حضور اصحاب فرهنگ و قلم ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبر هنری( 25 آبان)

تهران – آقای خاتمی دیشب در ضیافت افطار با حضور اصحاب فرهنگ و قلم حضور یافت و در فضایی صمیمی با آنان گفتگو کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این مراسم در مجموعه حافظیه تهران و با حضورجمعی از هنرمندان، نویسندگان و پیشکسوتان عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون برگزار شد. در این مراسم همچنین جمعی از مسئولان اجرایی امور فرهنگی کشور نیز حضور داشتند.

مراسم تقدیر از برگزیدگان ایرانی

رم – مراسم تقدیر از برگزیدگان ایرانی بیستمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی میلان ایتالیا، سه شنبه شب در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دراین مراسم رئیس آکادمی ملی المپیک، موفقیت فیلم سازان و کارگردانان ایرانی جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی میلان را نشانه استعداد سرشار هنرمندان کشورمان در خلق آثار برجسته سینمایی و تلویزیون درامور ورزشی دانست. در این مراسم آقای امیر حسینی با اشاره به روز جهانی معلولان (12 آذر) گفت: به همین مناسبت مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون ورزشهای با ویلچر با حضور قهرمانان المپیک و قهرمانان جانباز و معلول پاراالمپیک و نیز حامیان ورزش معلولان برگزار خواهد شد. در پایان این مراسم، رئیس آکادمی ملی المپیک، جوایز ویژه جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی میلان ایتالیا را با آقایان سیاوش زرین آبادی به علت کسب مقام نخست در بخش فیلم های انیمیشن، محمدرضا سرخاب به علت کسب دیپلم افتخار در بخش فیلم های ورزشی مستند و مجید وارث به علت دریافت دیپلم افتخار برای فیلم گزارشگر در قسمت یک بخش با ورزش، اهدا کرد.

چهارمین جشنواره خوارزمی در تهران

تهران - چهارمین جشنواره خوارزمی جوان 27 آذر در تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه خبر، معاون آموزش و پرورش نظری و مهارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: ازدانش آموزان برگزیده جشنواره هم در مراسمی قدردانی خواهد شد. آقای فانی افزود: بیش از 15 هزار طرح امسال به این جشنواره رسیده است. برگزیدگان نهایی جشنواره در صورت اخذ پذیرش از دانشگاه و با کسب نمره85 می توانند در رشته مورد نظر درس بخوانند.

موفقیت کاریکاتوریست ایرانی در برزیل

برازیلیا – کاریکاتوریست ایرانی شرکت کننده در جشنواره " پیااویی " برزیل موفق به کسب جایزه اول این جشنواره شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، جمال رحمتی، کاریکاتوریست ایرانی جایزه اول بخش چهره جشنواره کاریکاتور " پیااویی " برزیل، جایزه نقدی و تندیس جشنواره را از آن خود کرد.

این یازدهمین جایزه بین المللی است که جمال رحمتی دریافت می کند. وی پیش از این، مقام اول جشنواره طنز اروپا را کسب کرده بود.