تبیان، دستیار زندگی
غایب مشکوک پرسپولیس در کیش پرسپولیس از دیشب اقامت 48 ساعته خود در کیش را آغاز کرد تا امروز در یکی از معدود دیدارهای دوستانه حساس خود در فصل جاری رقابت ها به مصاف اشتورم گراتس برود. پرواز با90 دقیقه تاخیر پرواز پرسپولیس باید ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خوردبین و کماسی نرفتند، پروین غایب مشکوک


پرسپولیس در کیش

پرسپولیس از دیشب اقامت 48 ساعته خود در کیش را آغاز کرد تا امروز در یکی از معدود دیدارهای دوستانه حساس خود در فصل جاری رقابت ها به مصاف اشتورم گراتس برود.

پرواز با90 دقیقه تاخیر

پرواز پرسپولیس باید راس ساعت 17 از روی باند فرودگاه مهرآباد به پرواز در می آمد. بازیکنان از حدود 15و 30 دقیقه وارد سالن فرودگاه شدند و تا ساعت 16 و 15 دقیقه همه نفرات در فرودگاه حاضر بودند اما پرواز با 90 دقیقه تاخیر انجام شد تا حسابی موجبات ناراحتی و خستگی بازیکنان را فراهم آورد. پرسپولیسی ها ساعت 20و15 دقیقه به کیش رسیدند و بلافاصله راهی هتل شدند تا برای صرف شام و استراحت شبانه آماده شوند.

پرسپولیسی ها، دور از استقلالی ها

کاروان پرسپولیس هنگام ورود به کیش در فروردگاه جزیره با استقبال امیر حاج رضایی ، منوچهر نظری و مهندس علی افشارزاده مسئول ورزش کیش مواجه شد. سرخپوشان سپس در هتل شایگان مستقر شدند و این در حالی بود که استقلالی ها که قبل از پرسپولیس به کیش رفتند در هتل شایان اقامت داشتند.

پذیرایی از اشتورم

بازی امروز پرسپولیس و اشتروم گراتس راس ساعت 18 آغاز می شود مسئولان ورزش کیش از پخش مستقیم این بازی در شبکه سوم سیما خبر داده اند و البته برای داوری این مسابقه از محسن ترکی دعوت شده است.

چرا پروین نرفت

و اما داغترین خبر از سفر پرسپولیس غیبت علی پروین است. بازیکنان در این ارتباط از آرش فرزین سوال می کردند و او نیز می گفت به خاطر مشکل شخصی نیامده است اما اخبار حکایت از آن دارد که این بار علی پروین قهر خود را متوجه مسئولان باشگاه کرده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که علی پروین بر سر مسائل مالی و عدم انجام تعهدات باشگاه از رفتن به این سفر صرفنظر کرده است و در این بین صحبت از قسط دوم پیش پرداختها به میان آمد ولی باید دید آیا واقعاً دلیل اصلی عدم سفر او این مطلب است یا اینکه وی روی حرف خود مبنی بر مخالفت با انجام این سفر ایستاده است.

از دیگر غایبان سرشناس پرسپولیس در این سفر باید به خوردبین به خاطر استراحت مطلق ناشش از درد ناحیه کمر و همچنین پرویز کماسی اشاره کرد. کماسی در حالی به کیش نرفته است که پرسپولیس قرار است در ساحل کیش یک تمرین بدنسازی داشته باشد.