تبیان، دستیار زندگی
سومین شكست متوالى استقلال اهواز این بار مقابل صبا در خانه رقم خورد و اوضاع این تیم را بحرانى تر ازگذشته كرد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چقدر قلیان می کشید ؟

خداداد عزیزی

سومین شكست متوالى استقلال اهواز این بار مقابل صبا در خانه رقم خورد و اوضاع این تیم را بحرانى تر از گذشته كرد. مسائل پشت پرده استقلال اهواز صبر خداداد عزیزى را لبریز كرد تا او عصر سه شنبه حرفهاى دلش را به شاگردانش بزند.

به گزارش خبرگزارى فوتبال ایران، خداداد عزیزى قبل از تمرین روز سه شنبه بازیكنانش را جمع كرد و به آنها گفت: دوشنبه شب ساعت یك شب آقاى شفیعى زاده با من تماس گرفت و درخواست كرد به باشگاه مراجعه كنم تا در مورد مسائل مختلف و كارهاى شما (بازیكنان) صحبت کنیم.

ساعت 1بامداد كه از كنار اتاق هاى شما (خوابگاه بازیكنان استقلال اهواز) رد مى شدم از دود قلیان هایتان چشمم مى سوخت، صداى موزیك و خنده هایتان هم به راه بود و یك لحظه خوابگاه را با قهو ه خانه اشتباه گرفتم. البته آقاى شفیعى زاده هم در جریان بود و مى گفت خودم هم یك دفعه با یكى از بازیكنان كار داشتم، رفتم در اتاقش را باز كردم ام ا ینقدر دود بود كه كسى را نمى دیدم! و از شما مى خواهم فكرى به حال این معضل بكنى.

خداداد عزیزی

خداداد در حالى كه عصبانى تر شده بود صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: بعد از بازى با پاس همدان خیلى به این موضوع فكر كردم كه چرا بعد از دقیقه 70 چند بازیكن دست خود را بالا مى گیرند و دیگر توان راه رفتن ندارند اما سایرین راحت كارشان را انجام مى دهند، از خودم مى پرسیدم آیا تمرینات بدنسازى قبل از شروع فصل ایراد داشته ولى باز به خودم گفتم اگر تمرینات ایراد داشت چرا بعضى ها اینقدر سرحال هستند، تا اینكه تازه فهمیدم مشكل از كجاست و چرا من باید ناسزا بشنوم و شماها كه وجدان ندارید تا ساعت 4 صبح پاى قلیان مى نشینید، حتى نیمه شب كه در پایان جلسه با شفیعى زاده در حال ترك باشگاه بودم همچنان بیدار بودید، دود قلیانتان خوابگاه را گرفته بود و صداى قهقه ههایتان مى آمد. اتفاقاً بعد از باخت مقابل صبا هم همین كارها را مى كردید و طورى صداى خنده هایتان به گوشم مى رسید كه فكر كردم بازى را 4 بر صفر برده ایم!

در آن لحظات یك دنیا غم در دلم بود و شما مشغول خنده، واقعاً براى غیرت و تعصب بعضى از شماها تاسف خوردم.

عزیزی که اطلاعات زیادی از تخلفات بازیکنانش داشت ادامه داد شب بازی با صبا 2 نفر از شما از دکتر قرص خواب خواسته اید و یک نفرتان تا ساعت 12 شب دنبال پلی استیشن بود. وقتی به این چیز ها عادت می کنید معلوم است كه تا ساعت 4 صبح خوابتان نمى برد و حتى نمى دانید استفاده از قرص خواب تا 24 ساعت در بدن تأثیر خودش را مى گذارد.

استقلال اهواز

من در 34 سالگى براى پاس بازى كردم و در جوانى مثل شما دوست داشتم تفریح كنم ولى سالم زندگى كردم، شما به كریم باقرى نگاه كنید، در همین سن و سال از تمام شما بهتر و آماده تر است، چون سالم زندگى مى كند، به یاد ندارم تا ساعت 11شب بیدار مانده باشم ولى شما تا 4 صبح می خوابید، ساعت 2 بعدازظهر به زور از خواب بیدار مى شوید، مسلما اشتهای غذا خوردن هم ندارید ، بی حال و کسل می آیید سر تمرین و آرزو می کنید تمرین خیلی زود تمام شود و .....

خداداد كه به شدت عصبانى بود در پایان صحبت هایش گفت: دیگر دوست ندارم با شما كار كنم و شاهد چنین صحنه هایى باشم، اگر چیزى بلد بودم به شما یاد دادم ولى دلتان به قلیان و...! خوش است و نمى دانید من در این 4 ماه چقدر سختى و زحمت كشیدم، از روز اول قرار شد مسائل مالى تان به بنده ارتباطى نداشته باشد ولى به خاطر شما با شفیعى زاده براى مبلغ قراردادتان چانه زدم و پاداش این كارهاى من، بى توجهى شماست كه باعث شده آبرویم زیر سؤال برود، به خانواده ام توهین شود، تهدید و تحقیر شوم چون شما به عنوان ابزار، بنده به عنوان مربى برایتان مهم نیست چكار مى كنید،چه مى شود، چه بلایى سرتیم مى آید، اگر الان اینجاهستم به خاطر تعهدم به باشگاه است ولى توى رویتان مى گویم دوست ندارم چشمم به چشم بعضى هایتان بیفتد، دوست ندارم با بازیكنانى كار كنم كه نه معرفت دارند و نه برایشان اهمیت دارد پولى كه به خانه مى برند حلال باشد یا حرام!

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری