تبیان، دستیار زندگی
یكصد هزار نفری آزادی سقف‌دار می‌شود مطالعات تطبیقی با ورزشگاه‌های بارسلون، آتلانتا، سیدنی، آتن و هلسینكی مدیر عامل شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی از سقف‌دار شدن استادیوم فوتبال یكصد هزار نفری آزادی تهران خبر داد. علی مقدس ز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در صورت حمایت دولت،

استادیوم یكصد هزار نفری آزادی سقف‌دار می‌شود
مطالعات تطبیقی با ورزشگاه‌های بارسلون، آتلانتا، سیدنی، آتن و هلسینكی


مدیر عامل شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی از سقف‌دار شدن استادیوم فوتبال یكصد هزار نفری آزادی تهران خبر داد.

علی مقدس زاده گفت: ما به لحاظ قابلیت‌های فنی این امكان را داریم كه استادیوم فوتبال آزادی را مسقف كنیم، چرا كه طرح‌های مطالعاتی اولیه در این زمینه صورت گرفته و مشاوران داخلی می‌توانند به اجرای این پروژه بپردازند.

در ادامه حسن ضیاآذری مدیر كل مجموعه‌ی ورزشی آزادی تهران نیز گفت: نه تنها برای سقف دار كردن استادیوم آزادی بلكه برای تبدیل كردن مجموعه ی ورزشی آزادی به عنوان مجموعه‌ای توانمند و نمونه روی مجموعه‌های المپیك بارسلون، آتلانتا، سیدنی، آتن و هلسینكی مطالعات تطبیقی وسیعی را انجام داده‌ایم. بنابراین اگر دولت و مجلس در این زمینه اظهار تمایل داشته باشند ما آنقدر طرح‌های مطالعاتی وسیعی داریم كه بتوانیم به راحتی استادیوم آزادی را سقف دار كنیم.

وی در ادامه از 31 میلیارد تومان پیش بینی اعتبار برای بازسازی كل مجموعه‌ی ورزشی آزادی در سال 83 خبر داد و افزود: با توجه به طرح‌های مطالعاتی ما سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همواره دیدگاه خوبی نسبت به تفكرات ما داشته است. اما از 4 میلیارد تومان اعتبار سال گذشته، 3 میلیارد تومان اعتبار جذب كرده‌ایم. بنابراین در سال 84 به هر میزان ضریب تخصیص اعتبارات پیش بینی شده بالاتر باشد با تورم كمتری به سر پا نگه داشتن این مجموعه خواهیم پرداخت.