تبیان، دستیار زندگی
جدال حساس و تماشایی تیم‌های اینترمیلان ایتالیا و بارسلونا اسپانیا در هفته اول از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه تساوی به اتمام رسید ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تساوی اینتر و بارسا،فرار آرسنال

تساوی بارسا و اینتر

جدال حساس و تماشایی تیم‌های اینترمیلان ایتالیا و بارسلونا اسپانیا در هفته اول از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

به نقل از  مهر، این دو تیم که در گروه F از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با تیم‌های دیناموکی‌یف اوکراین و روبین کازان روسیه هم‌گروه هستند، چهارشنبه شب در ورزشگاه جوزه په مه آتزا شهر میلان مقابل هم صف آرایی کردند که جدال آنها در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

در این بازی زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم پیشین تیم اینترمیلان و فعلی بارسلونا به ورزشگاهی بازگشت که 3 فصل درخشان را در آن پشت سر گذاشته بود. این مهاجم سوئدی با وجود اعتراض هواداران اینتر بازی نسبتا قابل قبولی را مقابل تیم پیشین خود به نمایش گذاشت اما نتوانست موفق به گلزنی شود. در دیگر دیدار این گروه چهارشنبه شب تیم دینامو کی‌یف در یک دیدار خانگی با نتیجه 3 بریک از روبین کازان روسیه گذشت.

در شبی که لیورپول با یک گل بر دبرسن مجارستان فائق آمد، آرسنال دیگر تیم انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به زحمت و با نتیجه 3 بر2 مقابل میزبان خود استانداردلی‌یژ بلژیک صاحب برتری شد. این بازی جذاب و پرگل تا دقیقه 5 و با گل‌های الیاکیم مانگالا (2) و میلان یووانوویچ (5) به سود استاندارد لی‌یژ دنبال می شد اما میهمان انگلیسی از دقیقه 45 با گل نیکلاس بنتر به بازی بازگشت و با گلزنی توماس ورمالین و ادواردو در دقایق 78 و 81 برتری 3 بر2 را از آن خود کرد.

نتایج کامل دیدارهای چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

لیگ قهرمانان اروپا

گروه E

* لیورپول انگلستان یک - دبرسن مجارستان صفر

گل: درک کویت (45)

* لیون فرانسه یک - فیورنتینا ایتالیا صفر

گل: میرالم پیانیچ (76)

اخراج: آلبرتو جیلاردینو (45 - فیورنتینا)

گروه F

* دینامو کی‌یف اوکراین 3 - روبین کازان روسیه یک

* اینترمیلان ایتالیا صفر - بارسلونا اسپانیا صفر

گروه G

* سویا اسپانیا 2 - اونیرئا اورزینچنی رومانی صفر

گل‌ها: لوئیز فابیانو (45) و ریناتو (70)

* اشتوتگارت آلمان یک - گلاسکو رنجرز اسکاتلند یک

گل‌ها: پاول پوگربنیاک (11) برای اشتوتگارت و مجید بوغره (77)  برای گلاسکو رنجرز

گروه H

* المپیاکوس یونان یک - آلکمار هلند صفر

* استاندارد لی‌یژ بلژیک 2 - آرسنال انگلستان 3

گل‌ها: الیاکیم مانگالا (2) و میلان یووانوویچ (5) برای استاندارد لی‌یژ و نیکلاس بنتر (45)، توماس ورمالین (78) و ادواردو (81) برای آرسنال

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری