تبیان، دستیار زندگی
بهترین راه برای مقابله با همه نوع آسیب‌های اجتماعی بخصوص پدیده‌هایی همچون زنان خیابانی و یا اعتیاد،‌ آموزش برای زندگی در خانواده‌های سالم است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زنان خیابانی ،معلول یا علت؟

زن

خانواده‌های ناسالم در ایجاد پدیده زنان خیابانی مؤثر است .

رئیس كانون كلینیك‌های مددكاری اجتماعی كل كشور گفت: خانواده‌های ناسالم و سست بنیاد در ایجاد پدیده زنان خیابانی مؤثر است.

سید‌كمال‌الدین موسوی در  درباره مشكلات زنان خیابانی گفت: بررسی و رسیدگی به وضعیت زنان خیابانی نیاز به رابطه علت و معلولی دارد؛ در این زمینه باید علت و دلایل این امر مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد.

وی ابراز داشت: برای بررسی آسیب‌های اجتمای نباید فقط با معلول برخورد كرد چراكه تنها برخورد با معلول نتیجه‌ای در از بین رفتن علت آسیب‌های‌ اجتماعی ندارد.

رئیس كانون كلینیك‌های مددكاری اجتماعی كل كشور گفت: البته بررسی وضعیت زنان خیابانی و آسیب‌هایی از این‌ قبیل نیاز به ارائه راهكارهای درست توسط افراد متخصص و صاحب‌نظر دارد.

ازدواج‌های سالم و موفق را یكی از اصلی‌ترین راهكارهای كاهش آسیب‌های اجتماعی است . افرادی كه معمولاً‌ بدون هماهنگی با نظر و پیشنهاد خانواده ازدواج می‌كنند‌، مشكلات زیادی را در جامعه به وجود می‌آورند.

موسوی افزود:‌ بررسی مسائل اجتماعی باید توسط دانشمندان و متفكران بومی كه با فرهنگی جامعه آشنا هستند مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

رئیس كانون كلینیك‌های مددكاری اجتماعی كل كشور گفت: یكی از راه‌های شناخت آسیب‌های اجتماعی بخصوص مسائل مربوط به زنان خیابانی،‌ شناخت بنیان خانواده و ارزش‌های آن است.

بهترین راه برای مقابله با همه نوع آسیب‌های اجتماعی بخصوص پدیده‌هایی همچون زنان خیابانی و یا اعتیاد،‌ آموزش برای زندگی در خانواده‌های سالم است.

وی ازدواج‌های سالم و موفق را یكی از اصلی‌ترین راهكارهای كاهش آسیب‌های اجتماعی بیان كرد و افزود:‌ افرادی كه معمولاً‌ بدون هماهنگی با نظر و پیشنهاد خانواده ازدواج می‌كنند‌، مشكلات زیادی را در جامعه به وجود می‌آورند.

موسوی افزود:‌ بهترین راه برای مقابله با همه نوع آسیب‌های اجتماعی بخصوص پدیده‌هایی همچون زنان خیابانی و یا اعتیاد،‌ آموزش برای زندگی در خانواده‌های سالم است.

منبع:فارس

تنظیم :داوودی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.